Hlavní navigace

Microsoft Dynamics AX for Retail přichází na český trh

[Tisková zpráva] Získejte okamžitý přehled o chování a zvyklostech zákazníků a optimalizujte procesy

Sdílet

Praha, 1. února 2011 

      Česká republika je jednou z dvaadvaceti zemí, ve kterých Microsoft od dnešního dne začíná prodávat řešení Microsoft Dynamics AX for Retail.  Střední a větší obchodní společnosti s jeho využitím budou moci propojit pokladní řešení, prodej, správu skladů i celého dodavatelského řetězce s propagačními a obchodními aktivitami, správou financí a analytickými nástroji. Celou společnost tak bude možné vést na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů.

      Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení  Microsoft Dynamics, shrnuje hlavní přínosy nového řešení slovy: „Díky této novince, která kombinuje často kritickou podporu pokladen a prodejních míst s podporou řídících a plánovacích procesů centrály, je možné dosáhnout jednotného přístupu k obchodu v jednom kompletním řešení. Zákazníkům pomůžeme snížit celkové náklady na vlastnictví, snížit roztříštěnost jejich systémů a zlepšit přesnost informací.“

Hlavní  podporované funkce Microsoft Dynamics AX for Retail

     Kromě  standardních vlastností informačního systému Microsoft Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:

  • centralizovaná správa prodejny,
  • flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
  • podpora prodeje a reklamních akcí,
  • snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
  • otevření možností vícekanálového prodeje,
  • podpora hardwarových a platebních standardů.
 

Více informací o řešení  Microsoft Dynamics naleznete na webu: 
http://www.mi­crosoft.com/cze/dy­namics/default­.mspx  

O společnosti Microsoft

Společnost Microsoft (nasdaq „MSFT“) byla založena v roce 1975 a je světovým lídrem  
v poskytování sof­twaru, služeb a řešení, které pomáhají lidem a firmám po celém světě plně realizovat jejich potenciál
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).