Praha, 1. února 2011
Česká republika je jednou z dvaadvaceti zemí, ve kterých Microsoft od dnešního dne začíná prodávat řešení Microsoft Dynamics AX for Retail. Střední a větší obchodní společnosti s jeho využitím budou moci propojit pokladní řešení, prodej, správu skladů i celého dodavatelského řetězce s propagačními a obchodními aktivitami, správou financí a analytickými nástroji. Celou společnost tak bude možné vést na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů.
Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics, shrnuje hlavní přínosy nového řešení slovy: „Díky této novince, která kombinuje často kritickou podporu pokladen a prodejních míst s podporou řídících a plánovacích procesů centrály, je možné dosáhnout jednotného přístupu k obchodu v jednom kompletním řešení. Zákazníkům pomůžeme snížit celkové náklady na vlastnictví, snížit roztříštěnost jejich systémů a zlepšit přesnost informací.“
Hlavní podporované funkce Microsoft Dynamics AX for Retail
Kromě standardních vlastností informačního systému Microsoft Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:
- centralizovaná správa prodejny,
- flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
- podpora prodeje a reklamních akcí,
- snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
- otevření možností vícekanálového prodeje,
- podpora hardwarových a platebních standardů.
Více informací o řešení Microsoft Dynamics naleznete na webu:
http://www.microsoft.com/cze/dynamics/default.mspx
O společnosti Microsoft
Společnost Microsoft (nasdaq „MSFT“) byla založena v roce 1975 a je světovým lídremv poskytování softwaru, služeb a řešení, které pomáhají lidem a firmám po celém světě plně realizovat jejich potenciál