Hlavní navigace

Mimořádně úspěšná reklamní kampaň pro “Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR” na Sezna

16. 1. 2002

[Tisková zpráva]

Mimořádně úspěšná reklamní kampaň pro „Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR“ na Seznamu

Praha, 16. ledna 2002 (PROTEXT) – Zapojení internetového portálu Seznam.cz do reklamní kampaně na oblíbenou anketu Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR přineslo proti loňsku více než pětinásobek hlasů z internetu.

Anketu Nejoblíbenější automobil roku, kterou vyhlašuje Svaz dovozců automobilů, organizovala již popáté agentura Ehrlich63. Anketa je každoročně doprovázena reklamní kampaní v denících, motoristických a společenských časopisech i v rádiích a čtenáři v ní doposud hlasovali zejména pomocí hlasovacích lístků zasílaných poštou. V ročníku 2001 bylo poprvé možné hlasovat i na webové stránce www.autoroku.cz a tohoto způsobu využilo 28.498 osob. 49.275 jich hlasovalo pomocí hlasovacích lístků, dalších 5456 osob hlasovalo loni telefonem.

Letos se situace výrazně změnila. Hlasovacích lístků přišlo 100.744, tedy více než loni, ale prostřednictvím internetu hlasovalo tentokrát 147.450 osob. Výrazně k tomu přispěl internetový portál Seznam.cz jako mediální partner ankety Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR, který poskytl agentuře Ehrlich63, a tedy propagaci ankety, komplexní reklamní kampaň na svých serverech. Kampaň zahrnovala jak klasické, tak i nové netradiční reklamní formáty, umístěné na vstupní stránce portálu Seznam.cz i ve vybraných sekcích zaměřených na automobilismus. Proti loňsku je celkový počet účastníků ankety zhruba 3krát vyšší.

Tomáš Kapalín, obchodní ředitel Seznam.cz uvádí: „Seznam, resp. internet jako reklamní médium vstoupil do ankety Nejoblíbenější automobil roku v tomto rozměru poprvé a vhodně v kampani doplnil portfolio tradičních médií. Komplexní reklamní kampaň na Seznamu měla za cíl oslovit nejen motoristickou, ale i širokou veřejnost – což splnila nad očekávání dobře. Z výsledků je vidět, že zájemci preferují jednodušší a rychlejší možnost zapojení do ankety a soutěže prostřednictvím internetu.“

Miroslav Kaňa, výkonný ředitel agentury Ehrlich63, k tomu dodává: „Internetová kampaň se jednoznačně osvědčila a ukazuje se, že kombinace s tiskovými médii a rozhlasem je nanejvýš vhodná. Miniprůzkum, který jsme si před koncem akce zorganizovali, totiž ukázal, že řada účastníků se o anketě dozvěděla z tisku či rozhlasu, ale hlasovala na internetu. Nechtělo se jim stříhat hlasovací lístek a posílat jej poštou – hlasování na webu považovali za rychlejší a pohodlnější.“

Seznam.cz, a.s. provozuje nejvíc používaný portál českého internetu na www.seznam.cz, s více než 150 miliony zhlédnutých stránek v listopadu 2001 (údaj iAuditu TNSM) a 1,277.334 uni­kátními uživateli za stejné období (údaj iDot TNSM). Nabízí uživatelům zdarma širokou škálu praktických služeb: Seznam.cz – katalog a vyhledávání, Můj Seznam – zpravodajství včetně TV programů, předpovědi počasí, kulturních přehledů, finančního a ekonomického zpravodajství, Novinky.cz – internetový magazín, Seznam E-mail, Seznam SMS bránu, Sweb – webhosting ve variantách Sweb Profi a Sweb Light, Seznam Mapy, Seznam Lidé – vyhledávání lidí, Seznam Software – nabídka volně šiřitelného softwaru, Seznam Slovník, Seznam Práce, Seznam Reality, Seznam Chat(a), Seznam Peníze, Seznam Auto, Seznam Firmy a Seznam Soutěž. Cílem je poskytovat služby maximálně spolehlivé a uživatelsky přívětivé.

Ehrlich63 je agentura poskytující kompletní reklamní služby. Jejími klienty například jsou: Svaz dovozců automobilů, Daewoo, Barum Continental, ČSOB Leasing, Sony Mobile, Veletrhy Brno (dříve BVV), Alcar Bohemia, Marbo CZ, Lease Plan, Sun Microsystems, Commercial Union. Kromě toho agentura vydává dva firemní časopisy – Opel magazín a Lease Plan magazín a rovněž časopisy vlastní: autoRATING, Autofokus, Van & Pickup, Supermoto, Supermoto katalog, Yachting Revue. Cílem agentury je poskytovat služby lépe než ostatní.

Tiskové zprávy společnosti Seznam.cz, a.s. naleznete na http://firma.sez­nam.cz/tisk.html

Kontakt:

Dagmar Haltmarová
PR & Marketing Manager Seznam.cz
e-mail: dagmar@firma.sez­nam.cz
tel.: (02)57313181, fax: (02)57313186

Miroslav Kaňa
výkonný ředitel Ehrlich 63
e-mail: kana@ehrlich63.cz
tel.: (02)61343206–9

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Vitalia.cz: Jste stále nemocní? Chybí vám zinek

Jste stále nemocní? Chybí vám zinek

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie