Hlavní navigace

Minimální cena 0,1 Kc/proklik bude v bbKontextu platit trvale

[Tisková zpráva] PRAHA 4. dubna 2006 – Systém kontextové reklamy bbKontext trvale snižuje minimální cenu za proklik na 0,10 Kč. Důvodem jsou kladné ohlasy inzerentů z března, kdy bbKontext experimentálně snížil minimální cenu reklamy o 90 % právě na 0,1 Kč/proklik. Startovací cena je snížena na 1 Kč. Po snížení cen platí 64 % inzerentů za jedno kliknutí méně než 2,90 Kč.

Cena za jedno kliknutí v systému bbKontext začíná na 1 Kč a může klesnout až na 0,10 korun. „Protože jsme získali kladné ohlasy ze strany inzerujících firem, rozhodli jsme se tyto ceny ponechat,“ dodává Tomáš Horák, obchodní ředitel společnosti Internet Billboard, která systém provozuje.

Zlevnění umožnilo inzerentům ještě více zefektivnit jejich kontextové kampaně. „Nejmenší dosažená cena za jedno kliknutí byla zatím 0,20 Kč,“ upřesňuje Horák. Březnové zlevnění kontextové reklamy se odrazilo také na cenách, které zadavatelé reklamy platí za kontextovou reklamu. Po snížení cen platí 64 % inzerentů za jedno kliknutí méně než 2,90 Kč.

Zlevnění má za cíl ještě zvýšit účinnost kontextových reklam. „Kontextová reklama se vyplácí tehdy, pokud je velmi levná,“ vysvětluje obchodní ředitel Internet BillBoard Tomáš Horák. „V tuto chvíli je bbKontext jediným systémem na českém trhu, který díky vysokému výkonu může nabídnout nejnižší cenu za kliknutí,“ dodává Horák s tím, že minimální cena za klik může klesnout až na 0,10 haléřů.