Hlavní navigace

On-line akce společnosti Mio vyhrála v soutěži iF Communication Design Award 2010

[Tisková zpráva] Praha 7. července 2010 – Společnost Mio Technology, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, oznamuje, že její on-line akce s názvem „I LOVE Green Cities“ vyhrála v soutěži „iF Communication Design Award 2010“.

Na rozdíl od jiných společností, které využívají pro vytváření svých on-line kampaní služeb různých agentur, byla celá on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ naplánována a realizována vlastním marketingovým týmem společnosti Mio. Kampaň využila populární sociální a mediální sítě Facebook a YouTube, aby úspěšně přilákala téměř 400 000 návštěv z celého světa s více než 110 000 unikátními přístupy během 60 dnů. Mio je jedinou tchajwanskou společností, která v této soutěži vyhrála cenu za „Viral Design“. „To dokazuje, že Mio dokáže nejen vyrábět inovativní produkty, ale přináší kreativitu a inovace také do marketingové taktiky,“ uvádí Rick Liao, ředitel oddělení Mobile Communication Product.

Do letošní soutěže „iF communication design award“ bylo podáno celkem 1 687 přihlášek. Porota udělila prestižní označení iF 499krát celkem 480 projektům. Společnost Mio získala v soutěži „iF Communication Design Award 2010“ cenu „Viral Design“ za virální projekt v kategorii Digitální média. Předmětem hodnocení jsou „digitální akce, která využívají virální metody a podněcují cílovou skupinu k posílání zpráv“. On-line kampaň „I LOVE Green Cities“ byla navržena tak, aby ji mohli uživatelé na Facebooku snadno „sdílet“. Uživatelé vyzývali svoje přátele, aby hlasovali pro jejich oblíbená města plná zeleně nebo pro články, fotografie a videa s touto tématikou. Pro odevzdání hlasu stačilo jediné kliknutí.

Společnost Mio jako významný sponzor výstavy Shanghai Expo 2010 vytvořila svoji on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ jako odezvu na slogan Expa „Lepší město, lepší život“. Využila k tomu nejpopulárnější sociální mediální platformu, Facebook, aby mohla oslovit jeho 400 milionů aktivních uživatelů. Na samotné stránce akce byl umístěn a nápadně zobrazen prvek pro „sdílení“ a pomocí pokročilých programovacích technik se okamžitě ukazovaly výsledky hlasování probíhajícího na Facebooku. Jde o originální řešení, které nebylo dosud napodobeno.

Chcete-li získat více informací o produktech společnosti Mio a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.

O společnosti Mio
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

DigiZone.cz: R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák