Hlavní navigace

MITON CZ koupil portál SrovnaniCen.cz

[Tisková zpráva] Jablonec nad Nisou, 13. listopadu 2007 – Jablonecká společnost MITON CZ po prodeji portálu Stahuj.cz společnosti Centrum.cz opět rozvířila české internetové vody. Koupila totiž populární stránky SrovnaniCen.cz. Cílem akvizice je především rozšíření funkčnosti nového portálu Heureka.cz, který MITON CZ provozuje. Heureka.cz je komplexní nákupní rádce, který své návštěvníky provádí celým procesem nakupování – včetně srovnání cen vybraného produktu napříč českými eshopy.

„Heureka.cz je prozatím nejmladším nákupním rádcem, jehož cílem jsou v první řadě uživatelé, kteří ještě nejsou rozhodnuti pro nákup konkrétního výrobku a potřebují poradit s výběrem toho správného produktu. SrovnaniCen.cz je naopak známé jako nejstarší český internetový vyhledávač, který uživatelé používají pro nalezení nejnižší ceny konkrétního produktu napříč všemi internetovými obchody. Heureka.cz se tak cíleně rozšiřuje o službu, která ji logicky doplňuje,“ vysvětluje důvody akvizice project manager Heureka.cz Tomáš Hodboď.

Jaká nyní čeká portál SrovnaniCen.cz budoucnost? „SrovnaniCen.cz bude i nadále fungovat na stejné adrese, ale díky akvizicí dojde ke zkvalitnění obsahu obou služeb, vylepšení fulltextového hledání a převzetí technických dat, aby návštěvníci dostali přesnější výsledky svého hledání,“ říká Tomáš Hodboď. Propojením obou webů se otevírají nové možnosti také pro prezentaci internetových obchodů, které nyní mají mnohem lepší možnosti oslovení zákazníků, kteří jsou připraveni k nákupu.

Měsíc po svém spuštění se projekt Heureka.cz rychlým tempem rozrůstá a cestu si na portál nachází čím dál tím více potenciálních nakupujících. Od spojení se SrovnaniCen.cz si společnost MITON CZ slibuje jeho další posílení. SrovnaniCen.cz má v současné době návštěvnost okolo 3000 uživatelů a v předvánočním období se očekávají dvojnásobná čísla. Spojením obou webů tak vzniká silný a na českém internetu ojedinělý projekt – vždyť SrovnaniCen.cz již dnes vyhledává v 5 milionech produktů z více než 1 600 českých internetových obchodů.

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph