Hlavní navigace

Mobilita je důležitým faktorem při tvorbě konkurenčních výhod v pohostinství

[Tisková zpráva] Podle studie Motorola Hospitality Barometer více než 80 % společností v pohostinství věří, že mobilita hraje důležitější roli než minulý rok

Praha 18. srpna 2009 – Společnost Motorola Enterprise Mobility, vedoucí poskytovatel služeb a řešení v oblasti podnikové mobility, zveřejňuje výsledky své nedávné studie, která odhalila, že řídící pracovníci v oblasti pohostinství považují mobilní a bezdrátové technologie za klíčové, neboť hrají nezastupitelnou roli ve zlepšování vztahu mezi podniky a jejich zákazníky. V rámci studie Motorola Enterprise Mobility Solutions Hospitality Barometer uvádí 82 % respondentů, že v jejich organizacích došlo během roku 2009 k nárůstu důležitosti mobility pro získávání vyšších tržeb a zlepšení zkušenosti zákazníků. A více než 60 % řídících pracovníků v oblasti pohostinství věří, že tyto technologie poskytují konsistentní službu a kompetitivní výhodu.

Motorola Hospitality Barometer sledovala názory přibližně 468 řídících pracovníků v pohostinství po celém světě – v širokém spektru podniků, včetně barů, restaurací, hotelů, prázdninových letovisek a konferenčních center. Respondenti se shodli na tom, že hybateli IT investic do mobility jsou faktory, jako vyšší produktivita, možnosti zisku a šetření nákladů. Téměř polovina respondentů výzkumu uvedla nárůst spokojenosti zákazníků; 27 % zmínilo nárůst průměrné částky, kterou utratil jeden host, a jedna čtvrtina označila za důsledek implementace strategie pro mobilitu nárůst přesnosti v inventarizaci stavu zásob.

“Řídící IT pracovníci se jasně vyjádřili, že mobilita již pro ně není možnost, ale nezbytnost pro přežití ve stále konkurenčnějším prostředí,” uvádí Frank Riso, vedoucí pro maloobchod Motorola Enterprise Mobility Solutions. “Navíc, sedm z deseti řídících pracovníků chápe mobilitu jako způsob, jak odstranit prostoje – studie Motorola Hospitality Barometer nasvědčuje tomu, že mobilizace klíčových aplikací umožňuje organizacím ušetřit průměrně 44 minut na zaměstnance denně.”

S rozvojem tohoto odvětví se budou i nadále objevovat nové technologie, které budou mít ještě větší vliv na způsob, jakým budou vedoucí pracovníci v oblasti pohostinství řídit své podniky. Podle 53 % respondentů výzkumu ovlivní nejvíce oblast pohostinství v příštích pěti letech technologie pro bezdrátové objednávání a rezervace. A s tím, jak prudce narůstá poptávka po mobilitě, bude společnost Motorola pokračovat v inovaci mobilních a bezdrátových řešení, které pomáhají stále vyššímu počtu mobilních pracovníků. Od prostor restauračního zařízení nebo hotelové lobby po kancelář v zázemí mohou být pracující daleko produktivnější, pokud jsou vybaveni informacemi potřebnými pro lepší zákaznický servis a pro zasvěcené rozhodování o podnikových operacích.

„Již od vzniku City Winery bylo naší prioritou vybavit náš personál správnými nástroji a soustředit se na revoluční změny ve zkušenostech našich zákazníků,” říká Michael Dorf, zakladatel a ředitel City Winery. „Vzhledem k tomu, že si uvědomujeme hodnotu mobility, hledáme nové způsoby, jak ještě lépe využít naše mobilní terminály od společnosti Motorola. Krokem vpřed je mobilizace našeho programu pro loajální zákazníky “Vinophile”, a inovace zákaznického servisu v rámci našeho podniku.“

Společnost Motorola mobilizuje pohostinství
Společnost Motorola Enterprise Mobility Solutions pomáhá zvyšovat prodeje, zlepšovat produktivitu a zefektivňovat pracovní postupy pro celou řadu zákazníků, včetně restaurací s plnou obsluhou, barů u bazénu, hotelů a prázdninových letovisek, kasin, stadionů, konferenčních center a dalších zábavních míst. Řešení pro mobilitu od společnosti Motorola spojují lidi a informace v době i místě, kde je to zapotřebí – a pomáhají zvyšovat provozní efektivitu a obohatit zážitky zákazníka.

Podniky z oblasti pohostinství po celém světě se spoléhají na to, že jim Motorola poskytne to nejširší portfolio mobilních a bezdrátových řešení – od mobilních rádiových zařízení a mobilních terminálů až po čtečky čárových kódů a bezdrátové infrastruktury. Technologie umožňuje zaměstnancům, aby poskytovali nadstandardní servis, což je důležitá podmínka úspěchu v jednom z nejkonkuren­čnějších podnikových prostředí. Díky využívání podnikových řešení pro mobilitu od společnosti Motorola mohou podniky v pohostinství odstranit chyby, maximalizovat prodej, snížit dobu čekání hostů, zlepšit produktivitu zaměstnanců a hlavně zvýšit spokojenost zákazníků v důsledku lepšího zákaznického servisu.

O studii Motorola Hospitality Barometer
Společnost Motorola zadala vypracování nezávislé výzkumné studie, jejímž úkolem bylo změřit rozhodovací postoje a chování vedoucích IT pracovníků v klíčových oblastech pohostinství, jako jsou bary, restaurace, hotely prázdninová letoviska a konferenční centra. Této marketingové studie se díky spolupráci s partnerem pro výzkum, společností e-Rewards, zúčastnilo přibližně 468 vedoucích IT pracovníků z celého světa. Společnost e-Rewards, Inc. je největší odborná společnost, která se zabývá on-line výzkumem „pouze na pozvání“ a spolupracuje s více než 750 výzkumnými společnostmi. Cílem této studie bylo poskytnout měřítko pro celkové vnímání a využívání mobilních a bezdrátových technologických řešení v pohostinství.

O společnosti Motorola
Společnost Motorola je celosvětově známá inovacemi v oblasti komunikačních technologií a soustředí se na pokrok ve způsobu, jakých se svět spojuje. Od širokopásmových komunikačních infrastruktur, podnikové mobility a řešení pro veřejnou bezpečnost až po HD video a mobilní zařízení vede Motorola další vlnu inovací, které pomáhají lidem, podnikům i státním institucím v kontaktu s jejich blízkými, k získávání potřebných informací a neomezenému přístupu k informacím. Motorola (NYSE: MOT) dosáhla v roce 2008 prodeje ve výši 30,1 miliardy USD. Pro podrobnější informace o společnosti, prosím, navštivte www.motorola.com.