Hlavní navigace

Mobility Extension od 2N přináší nové možnosti v komunikaci

[Tisková zpráva] Praha, 25. září 2006 – 2N TELEKOMUNIKACE a.s. (2N), český výrobce telekomunikační techniky, představuje novinku Ateus Mobility Extension, zařízení umožňující připojit mobilní telefon koncového uživatele k jakékoliv pobočkové ústředně jako standardní kancelářskou linku. Díky tomuto připojení můžete využívat veškeré funkce ústředny, a to i v případě, že pracujete mimo kancelář. Jedná se v podstatě o doplňkové zařízení s vysokou přidanou hodnotou pro libovolný typ ústředny.

Ředitelé společností i výkonní manažeři provozů a úseků musí být neustále v pohybu. Ať je jejich profesí řízení, ekonomika, obchod, technický dozor či řízení výrobní haly, musí se neustále pohybovat po lokaci či regionu výkonu své práce. Důraz na výkon vyžaduje od pracovníků, aby byli stále v terénu a v akci. Příkladem může být manažer stavební firmy, který řeší reklamaci stavebních prací v terénu. Mezitím mu do kanceláře volá zástupce realitní kanceláře, který mu chce zadat stavbu třiceti rodinných domů nebo opravu továrního areálu. Majitel firmy není k zastižení a aniž by to věděl, přichází o možnost vydělat desítky milionů. Tento příklad není strašákem, to je každodenní realita. Když se zákazník nedokáže s firmou spojit, zkusí další.

Řešíte také tento problém? Mobility Extension je funkce, která změní Váš mobilní telefon v pevnou linku v kanceláři a umožní Vám využívat všechny funkce ústředny a být stále k zastižení.

Co to v praxi znamená? Již nemusíte čekat na důležité hovory v kanceláři, a nebo se obávat, že zmeškáte hovor a významnou zakázku. Jste dosažitelní při cestě do práce nebo doma, pokud se rozhodnete pracovat právě tam. Váš mobilní telefon plně nahrazuje pevnou linku a zvoní vždy společně s ní. Je zcela na Vás, na kterém z telefonů hovor vyzvednete. Není příchozí hovor určen pro Vás ale Vašeho kolegu? Nebo chcete hovor přepojit na asistentku, aby záležitost dořešila? Žádný problém, hovor můžete přepojit na kteroukoliv linku ve firmě, a to odkudkoliv, dokonce i když stojíte v dopravní zácpě.

Jak Mobility Extension funguje?
Zákazník Vám volá do kanceláře na pevnou linku, ve stejný okamžik začne zvonit jak pevná linka, tak mobilní telefon. Vy se můžete rozhodnout, na kterém z telefonů hovor přijmete – pokud jste v kanceláři, zvednete pevnou linku, pokud jste mimo, zvednete mobilní telefon. Po přijmutí hovoru na jednom z telefonů, přestane druhý z nich zvonit. Volající nezaznamená žádnou změnu a pro něj je situace stejná, jako kdybyste seděli za svým stolem. Při hovoru můžete využívat řadu funkcí ústředny, včetně přesměrování, převzetí hovoru, přepojení, či vstupu do firemní hlasové schránky. Stejné výhody můžete využít i když jste na cestě do práce a nebo v pohodlí svého domova a potřebujete zavolat partnerovi do zahraničí. Není nic snadnějšího a levnějšího než vytočit číslo SIM karty Mobility Extension. Zařízení rozpozná Vaše číslo a umožní Vám přístup na ústřednu firmy. Od této chvíle se Váš mobilní telefon chová stejně, jako kdybyste využívali Vaši pevnou linku v kanceláři pro hovor, a to za stejnou cenu.

Kromě uživatelského komfortu a přístupu do vaší kanceláře odkudkoli, dosáhnete se službou také výrazných úspor při volání. Hovorné přes firemní ústřednu je ve většině případů nižší než volání z vašeho mobilu. Volání mezi Mobility Extension a mobilem je pak v rámci tarifu VPN velmi levné či dokonce zdarma. Mobility Extension vám tak kromě konkurenční výhody přinese i snížení nákladů. O výhodách a možnostech se můžete přesvědčit na www.mobility-extension.cz, stránce která se plně věnuje této službě.