Hlavní navigace

Motoristy to táhne na web

[Tisková zpráva] iMOTOR, první interaktivní on-line magazín pro motoristy na českém trhu, má po půl roce fungování již více než 50 000 registrovaných čtenářů. „K dnešnímu dni jich je přesně 50 851,“ říká Jiří Červenka, ředitel divize motoristických titulů v Limemedia a šéfredaktor iMOTORu. „Přestože česká mutace vychází teprve od listopadu 2008, může se tak iMOTOR v čtenosti měřit s nejúspěšnějšími tištěnými motoristickými tituly, které jsou na trhu celá léta.“

iMOTOR vychází od 21. listopadu loňského roku s měsíční periodicitou. Všichni zájemci si mohou jeho odběr zdarma zaregistrovat na www.imotormag.cz. iMOTOR je českou mutací magazínu, který ve Velké Británii vydává prestižní vydavatelství Dennis publishing, do jehož portfolia mimo jiné patří i magazíny Maxim, EVO nebo Octane. „Ukazuje se, že interaktivní prezentace automobilových novinek doručovaná v pravidelných intervalech přímo do e-mailové schránky uživatele mohou být stejně úspěšné, ne-li úspěšnější než tištěné časopisy s tématikou auto-moto,“ zdůraznil Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia.

LIMEMEDIA je jedním z největších internetových subjektů na českém trhu. Je součástí největší mediální skupiny s ryze českým kapitálem Media Bohemia. LIMEMEDIA v současnosti provozuje a vyvíjí 18 internetových médií, mezi jinými portál PartyPlanet.cz, Ceskehry.cz, Autoweb.cz, ABradio.cz a lifestylové magazíny jako Femina.cz, 4Men.cz nebo Living.cz. Jako první uvedla na český trh revoluční koncepci internetových magazínu, poskytuje streaming FM radiím i firmám. Společnost zaměstnává 40 internetových profesionálů a má více než 50 externích spolupracovníků.