Hlavní navigace

Motorola Česká republika získává nové regionální pozice

[Tisková zpráva] Motorola dál posiluje svoji pozici na evropském trhu informačních technologií

Praha 12. května 2009 – Společnost Motorola Enterprise Mobility, vedoucí poskytovatel služeb a řešení v oblasti podnikové mobility, významně posiluje svoji pozici v České republice, kdy na základě úspěchů zdejší manažeři získávají významné regionální pozice. To potvrzuje fakt, že Motorola patří mezi oborové lídry ve Střední a Východní Evropě.

Vzhledem k ukončení prodeje divize biometrických technologií přechází Petr Špinar z funkce regionálního manažera pro biometrická řešení na pozici manažera pro rozvoj obchodu a podporu projektů ve státní správě. Ve své nové funkci bude zodpovědný za oblast Střední a Východní Evropy. Petr Špinar nadále zastává funkci generálního ředitele společnosti Motorola Česká republika.

Petr Špinar vystudoval České vysoké učení technické v Brně, Fakultu elektrotechniky, obor technická kybernetika. Svůj volný čas věnuje cestovani, historii a sportu. Významné posílení zaznamenává také divize Enterprise Mobility (dříve Symbol Technologies), kterou od roku 2004 vede v České republice a na Slovensku Marian Šramko. Ten nyní zastává pozici regionálního obchodního ředitele pro Střední a Východní Evropu.

Marian Šramko pochází ze Slovenska. Vystudoval VŠE – softwarové inženýrství a mezi jeho koníčky patří snowboarding, golf a potápění. V rámci servisní organizace divize Enterprise Mobility byl pro oblast Advanced Services do pozice regionálního obchodního zástupce pro region NCEE & ME jmenován David Zika. Ten současně zastává pozici manažera servisních služeb pro Českou a Slovenskou republiku. David Zika vystudoval CMI-ESMA, obor marketing a management. Mezi jeho koníčky patří cestování, paintball a četba.

O společnosti Motorola
Společnost Motorola je celosvětově známá inovacemi v oblasti komunikačních technologií a soustředí se na pokrok ve způsobu, jakých se svět spojuje. Od širokopásmových komunikačních infrastruktur, podnikové mobility a řešení pro veřejnou bezpečnost až po HD video a mobilní zařízení vede Motorola další vlnu inovací, které pomáhají lidem, podnikům i státním institucím v kontaktu s jejich blízkými, k získávání potřebných informací a neomezenému přístupu k informacím. Motorola (NYSE: MOT) dosáhla v roce 2008 prodeje ve výši 30,1 miliardy USD. Pro podrobnější informace o společnosti, prosím, navštivte www.motorola.com.