Hlavní navigace

Motorola získala nejvyšší ocenění v průzkumu Best Channel Products Survey pro rok 2009 časopisu BSM

[Tisková zpráva] Podniková mobilní řešení společnosti Motorola jsou prodejci uznávána pro své prvotřídní vlastnosti, funkcionalitu, spolehlivost a snadnou integraci

Praha 5. listopadu 2009 – Společnost Motorola Enterprise Mobility Solutions, vedoucí poskytovatel služeb a řešení v oblasti podnikové mobility, boduje v průzkumu renomovaného časopisu Business Solutions Magazine (BSM). Ten společně s prodejci s přidanou hodnotou uznal její tři podniková řešení pro mobilitu jako nejlepší a ocenil je titulem Best Channel Products pro rok 2009. Odolná čtečka čárových kódů LS3578, univerzální čtečka čárových kódů LS2208 a podnikový digitální asistent MC75 (EDA – Enterprise Digital Assistant) se ve svých kategoriích umístily jako „nejlepší z nejlepších” („best of the best”).

„Společnost Motorola je pyšná na to, že dokáže naslouchat svým partnerům a spolupracovat s nimi a jsme poctěni, že prodejci a partneři ocenili tři naše výrobky jako nejlepší ve své třídě,“ uvádí Janet Schijns, viceprezidentka pro světové obchodní kanály, distribuci a aliance pro divizi Enterprise Mobility Solutions společnosti Motorola. „Naším cílem je podporovat inovativní postupy tím, že poskytujeme obchodní nástroje, které jsou zdrojem lepší uživatelské a organizační efektivity. Abychom toho dosáhli, stále usilujeme o zpětnou vazbu od prodejců a to, že naši partneři oceňují naše výrobky, je skutečným svědectvím o našem závazku vybavit prodejce prvotřídním zbožím.“

Vítězové průzkumu Best Channel Product byli vybráni pomocí internetového průzkumu, který požádal účastníky, aby v sedmi kategoriích ohodnotili své prodejce. Tři kategorie z toho se vztahovaly přímo k produktům: vlastnosti produktu, spolehlivost produktu a inovativní stránka produktu. Celkem hlasovalo 19 833 účastníků přes 2 186 ověřených distributorů BSM a díky tomu šlo o jeden z největších průzkumů svého druhu. Průzkumu se účastnili prodejci, kteří se v lednu 2009 umístili na předních místech v produktových kategoriích ve výzkumu Best Channel Products časopisu BSM.

Odolná čtečka čárových kódů LS3578 se kvalifikovala na vrchol kategorie přenosných mobilních čteček díky nejvyšším ziskům bodového ohodnocení v kategoriích spolehlivost/o­dolnost a snadná integrace. Univerzální čtečka čárových kódů LS2208 byla ohodnocena v kategorii čtečka čárových kódů s nejvyššími zisky v oblasti množství vlastností/fun­kcionalita a snadná integrace. EDA MC75 se umístil jako první v kategorii přenosných terminálů, kde také získal nejvyšší ocenění za množství vlastností/fun­kcionalitu a snadnou integraci.

Společnost Motorola se spoléhá v případě poskytování podnikových mobilních řešení, která poskytují informace v reálném čase a umožňují lepší rozhodování a lepší výsledky, na celosvětovou síť partnerů, kteří jsou nejlepší ve své třídě. Díky vysoké úrovni profesionální zkušenosti a obchodní prozíravosti, které lze získat pouze pomocí praktických zkušeností, jsou naši partneři schopní přidat podnikovým mobilním řešením značnou hodnotu. Odolné a univerzální čtečky společnosti Motorola zajišťují prvotřídní výkon v oblasti sběru dat a naprostou integraci s ostatními síťovými a informačními systémy. A navíc díky EDA MC75 stejné značky jsou podnikové organizace vybavené nepřekonatelným množstvím profesionálních dovedností v kompaktním a snadno použitelném mobilním terminálu.

O magazínu Business Solutions
Již 18 let poskytuje časopis Business Solutions partnerským společnostem v IT oblasti (prodejci, integrátoři, poskytovatelé řešení) inspiraci pro růst jejich podniků díky tomu, že je učí, jak prodávat nové IT výrobky a služby, pronikat na prosperující vertikální trhy a integrovat doplňkové technologie. Business Solutions poskytuje možnost porozumět problému díky použití příkladů úspěšných distribučních společností, rad průmyslových analytiků, prodejců a vlastních odborných technologických editorů.

O společnosti Motorola
Společnost Motorola je celosvětově známá inovacemi v oblasti komunikačních technologií a soustředí se na pokrok ve způsobu, jakým se svět spojuje. Od širokopásmových komunikačních infrastruktur, podnikové mobility a řešení pro veřejnou bezpečnost až po HD video a mobilní zařízení vede Motorola další vlnu inovací, které pomáhají lidem, podnikům i státním institucím v kontaktu s jejich blízkými, k získávání potřebných informací a neomezenému přístupu k informacím. Motorola (NYSE: MOT) dosáhla v roce 2008 prodeje ve výši 30,1 miliardy USD. Pro podrobnější informace o společnosti, prosím, navštivte www.motorola.com.