Hlavní navigace

Motýlová mánie HP šokovala Facebook, na síti vzlétlo 23 milionů motýlů, kterým k jejich letu pomohly především ženy

[Tisková zpráva] PRAHA, 14. června 2010 – Facebooková aplikace společnosti HP s jarní tématikou zaznamenala neuvěřitelný úspěch, když se do sbírání virtuálních motýlů zapojilo více jak půl milionu uživatelů. Společnost HP díky této aplikaci získala na Facebooku během šesti týdnů téměř 120 tisíc fanoušků. V takto krátké době je to na českou sociální síť rekord, který potvrdil, že když se udělá chytrá kampaň, má okamžitě odezvu a dokáže se stát velmi dobrým marketingovým nástrojem. Aplikaci pro HP připravila společnost Attention Media, s.r.o., ze skupiny OmnicomMediaGroup.

„Očekávali jsme úspěch, to nezastírám, ale konečná obliba aplikace i výsledky nás přesto velmi příjemně překvapily. Ukazuje se, že význam sociálních sítí v současném marketingu není pouze módním trendem, ale že skutečně funguje a při budování značky má svůj nezanedbatelný význam. Chceme se proto i v budoucnu při tvorbě kampaní zaměřit tímto směrem,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP.

V rámci jarní kampaně na podporu designového mininotebooku HP Mini 210 Vivienne Tam Edition, směrované především na ženy a dívky, spustila společnost Hewlett-Packard aplikaci „Pošli motýla a vyhraj“ v komunitní síti Facebook na adrese http://apps.fa­cebook.com/pos­li-motyla/. Během soutěže si tak uživatelé poslali celkem přes 23 milionů motýlů.

Vítězové, kteří získali nejvíce bodů za poslané a obdržené motýly, vyhráli tři designové notebooky HP Mini 210 Vivienne Tam Edition. Další soutěžící v průběhu soutěže vyhrávali designové myši se stejným motivem.

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. O tom, že kampaň na internetu byla úspěšná, svědčí i statistická čísla. Před spuštěním aplikace na Facebooku mělo HP něco kolem jednoho tisíce fanoušků a k dnešnímu dni jich má téměř 120 000, z nichž více než 80 000 souhlasilo se zasíláním novinek a informací na svůj e-mail.

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. Z níže uvedeného grafu vyplývá, že se HP podařilo velmi přesně zacílit na cílovou skupinu pro svůj designový produkt. Drtivou většinu, 70 %, uživatelů tvořily ženy a nejvíce zastoupené věkové kategorie byly 25–34 let a 18–24 let.

Ze statistik je také možné vyčíst, že nejvíce uživatelů pocházelo z Krajů Moravskoslezského a Jihomoravského a až na třetím místě byla Praha. Tomu také odpovídají města, z kterých uživatelé nejčastěji pocházeli, tedy Praha, Ostrava a Brno.

O společnosti HP
Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru