Hlavní navigace

N-JOY.CZ zaznamenal prvních 1 000 videí nahraných českými internetovými uživateli

[Tisková zpráva] Nový český portál pro sdílení videí přenesl uživatelům během prvního měsíce svého provozu více než 250 000 video streamů. Na portálu je nyní ke zhlédnutí více než 6 500 video klipů.

Praha, 8. března 2007 – Nový český internetový portál N-JOY.CZ (www.n-joy.cz) určený pro sdílení videí dnes oznámil, že prvních 1000 videí bylo českými internetovými uživateli nahráno po méně než 5 týdnech od jeho spuštění.

N-JOY.CZ spustil svůj provoz 24. 1. 2007 jako první český internetový portál, který umožnil svým uživatelům automaticky nahrávat a sdílet videa s ostatními uživateli. Podle ředitele společnosti Davida Háce nahrávají uživatelé od okamžiku spuštění portálu v průměru 1 video každých 20 minut. Společně s video obsahem, který poskytl portál N-JOY.CZ, je momentálně k dispozici více než 6 500 video klipů.

Během prvního měsíce provozu zprostředkoval portál N-JOY.CZ více než 250 000 video streamů pro 60 000 unikátních návštěvníků.

“Velice nás potěšila velká návštěvnost hned v prvních týdnech po spuštění našeho portálu pro sdílení videí ” říká David Hác. “Věříme, že tato čísla ukazují jak velký je zájem českých internetových uživatelů o sdílení videí, která uživatelé vytvořili nebo jinak získali. Věříme také, že jsme českým uživatelům díky uživatelsky přívětivému rozhraní v češtině výrazně zjednodušili nahrávání jejich videí na internet."

Podle Davida Háce je velká většina uživatelských videí nahraných na N-JOY.CZ „veřejná“ (tzn., že přehrát si je mohou všichni návštěvníci portálu). Zhruba 10% videí je „privátních“ (tzn., že jsou přístupná jen těm, se kterými je chce uživatel portálu, který obsah nahrál, sdílet). Možnost jednoduše umístit privátní videa na internet je jedinečnou vlastností N-JOY.CZ.

Obsah nahraný uživateli na portál N-JOY.CZ zahrnuje velké množství humorných videí (reklamy, parodie, nehody atd.), rodinná videa, videa z dovolených v exotických destinacích, videa z párty a mnoho dalších videí v rozsahu od 4 sekund do 25 minut.

Z více než 1 000 video klipů nahraných uživateli k dnešnímu dni na N-JOY.CZ byly nejnavštěvova­nějšími video klipy „Jak vzniká krása“ (reklama na kosmetiku Dove), „Co ženy nepochopí“ (reklama na sportovní kanál Fox Sports TV) a „Muž parkuje“ (video zachycující nešikovného pražského řidiče, který se snaží zaparkovat své auto).

Ne všechna videa nahraná uživateli na N-JOY.CZ jsou však svou povahou humorná. Bezprostředně poté, co 2. března na západním Slovensku vybuchl sklad v závodě na likvidaci vojenské munice, nahrál jeden z náhodných svědků události na portál video zobrazující výbuch tak, jak ho zachytil prostřednictvím mobilního telefonu. „Podle mě je to názorná ukázka toho, že je N-JOY.CZ portálem první volby pro sdílení videí“, řekl David Hác.

Podle Davida Háce počítá N-JOY.CZ v následujících týdnech s ještě větším počtem nahraných videí. Převážně díky uživatelům, kteří umisťují videa na portál se totiž jméno portálu a jeho video obsah šíří českou internetovou komunitou velice rychle.