Hlavní navigace

Na Invexu bude probíhat unikátní průzkum

[Tisková zpráva] Ve dnech 22.–25.10. bude na brněnském výstavišti po celou otevírací dobu probíhat unikátní průzkum využívající technologie Sunnysoft mResearch. Návštěvníci veletrhu informačních a komunikačních technologií budou osloveni tazatelkami společnosti Factum Invenio. Vždy po uskutečnění jednotlivého dotazníku bude okamžitě provedena komunikace se serverem mResearch pro co nejaktuálnější zobrazování výsledků na webových portálech a panelu s LCD.

Sdílet

Všichni návštěvníci Invexu, kteří odpoví na krátký dotazník, budou mít možnost se zúčastnit slosovací soutěže, ve které se každý den losuje hlavní cena – navigační přístroj Mio H610. Ti, kteří se na brněnské výstaviště nechystají, se pak mohou těšit na zajímavé statistiky z průzkumu, které přinesou informace o návštěvnících veletrhu. Aktuální výsledky budou od začátku Invexu 23.10. po celou dobu konání veletrhu k dispozici na adrese www.magen.cz/mRe­search/invex2007/.

„Návštěvníci Invexu budou mít možnost vidět na vlastní oči moderní technologie pro průzkum veřejného mínění Sunnysoft mReaserch s využitím kapesních počítačů na platformě Microsoft Windows Mobile. Zároveň mohou vyjádřit svůj názor v anketě a také každý den soutěžit o velmi zajímavé ceny“, doplnila Zuzana Sedláková, vedoucí marketingového oddělení společnosti Sunnysoft, která zajišťuje programové zázemí a operativní zpracování všech výstupů.

Během průzkumu budou tazatelky rozdávat návštěvníkům, kteří odpoví v anketě, letáček sloužící zároveň jako kupon do soutěže, který má svůj unikátní slosovatelný číselný kód.

Tento letáček zároveň obsahuje informaci o průzkumu, jeho partnerech a s ním spojené soutěži o hodnotné ceny. Losování proběhne vždy na konci každého invexového dne v prostorách stánku společnosti Sunnysoft, a to pod záštitou partnerů projektu, kterými jsou společnosti Microsoft, Mio, Factum Invenio, BVV, T-Mobile a mediálním partnerem průzkumu je Extra Publishing.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).