Hlavní navigace

Na "shortlistu" Effie objevila internetová reklama

[Tisková zpráva]

Na „shortlistu“ Effie objevila internetová reklama

Na „shortlistu“ letošní Effie se poprvé v historii objevila internetová reklama. Zasloužil se o to MEDIA.COM Interactive spolu s klientem Český Mobil. Plánované cíle kampaně, kterými byly například nárůst prodeje prostřednictvím internetového obchodu, se podařil nárůst 460%. Návštěvnost www stránek se zvýšila o 232% a počet unikátních návštěvníků na stránkách Českého mobilu o 319 %. S těmito výsledky prolomila kampaň ledy „shortlistů“ české Effie, které až doposud patřily pouze „off-linovým“ kampaním. Je jasné, že internet se řadí mezi plnohodnotná média.

MEDIA.COM interactive je fullservisová interaktivní agentura, realizující reklamní kampaně v on line prostředí . Díky zkušenostem a znalostem se MEDIA.COM interactive stal přední společností v integrované komunikaci na všech interaktivních platformách, vytvářející v digitálním světě úzký vztah mezi značkou a spotřebitelem.

Společnost MEDIA.COM interactive je dceřinnou společností MediaCom Praha, který je členem mezinárodní sítě MediaCom Worldwide.

www.mcinterac­tive.cz