Hlavní navigace

Nákupní rádce Heureka.cz vychází vstříc nakupujícím, představuje novou mobilní aplikaci

[Tisková zpráva] Internetový nákupní rádce Heureka.cz připravil pro nakupující na internetu novou mobilní aplikaci. Díky ní mohou majitelé chytrých telefonů v kamenných obchodech okamžitě zjistit, kolik stojí vybrané zboží na internetu, jaké má vlastnosti a jaké zkušenosti s ním mají ostatní.

 „Představení mobilní aplikace je z našeho hlediska naprosto logickým krokem, který je založen na třech hlavních důvodech – stále prudce roste zájem o nakupování na internetu, které se již vyzkoušelo 97 % uživatelů internetu. Dále roste zájem o chytré telefony, mobilní aplikace jsou aktuálním trendem a dle posledních průzkumů mají dokonce větší růstový potenciál než sociální sítě,“ říká Marek Brumlich z internetového rádce Heureka.cz a dodává: „A posledním důvodem je fakt, že lidé stále více při nákupech na internetu upřednostňují srovnávače cen a chtějí si porovnat nabídku napříč celým trhem.“ 

Kromě toho, že díky nové  mobilní aplikaci mohou nakupující přímo v kamenném obchodě zjistit cenu zboží na internetu, mohou si například také srovnat akční cenové nabídky kamenných obchodů s aktuální nabídkou e-shopů. Mobilní aplikace může pomoct i v případě, že nakupující narazí na prodavače, který mu o produktu neumí poskytnout požadované informace. 

Aplikace umožňuje vyhledávat informace o produktech pomocí unikátních čárových kódů, které  nakupující nas­canují nebo opíšou. Uživateli se pak zobrazí produkt v nákupním rádci Heureka.cz, ceny v e-shopech, zkušenosti ostatních uživatelů a další vlastnosti a specifikace produktu. Samozřejmostí je také možnost vyhledávání informací o internetových obchodech. 

Aplikace bude od 23. 5. 2011 k dispozici zdarma pro iPhone a pro telefony s operačním systémem Android, uživatelé si je mohou stáhnout standardními cestami přes Android Market nebo App Store přímo z mobilního telefonu. Aplikace je k dispozici také ve slovenštině.  

Promo celé akce poběží v České republice a na Slovensku prostřednictvím bannerů, speciální microsite, na blogu Heureka.cz a na sociálních sítích Facebook a Twitter.  

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákup­ní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společností Miton a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1 428 1001 RU měsíčně. Na jednom místě porovnává zboží z více než 15 000 interne­tových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz každoročně pořádá ankety ShopRoku, ve které oceňuje dlouhodobě spolehlivé e-shopy, a ProduktRoku, v níž oceňuje nejpopulárnější produkty roku.