Hlavní navigace

Navigace v mobilu klasické autonavigace nenahradí

[Tisková zpráva] Zařízení „vše v jednom“ nemusí znamenat vždy lepší řešení oproti navigacím do automobilů

Sdílet

Praha 5. února 2010 – Společnost Mio Technology, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, v reakci na kroky výrobce mobilních telefonů Nokia, který uvolnil své mapové podklady v mobilních telefonech pro bezplatné použití, vyvrací potenciální ohrožení současného vývoje v segmentu navigačních zařízení.

Oproti mobilnímu telefonu s GPS navigací, který se zdánlivě může zdát být dobrou náhradou za autonavigaci, jednoúčelová navigace nabízí v první řadě kvalitnější a větší displej, na kterém je mapa dobře viditelná a čitelná. Další výhodou, který hraje pro klasické autonavigace, je také vyšší rychlost, a to jak startovacího času, tak doby nutné pro výpočet trasy.

Podle Tomáše Kudweise, obchodního a marketingového manažera společnosti Mio Czech Republic, jsou mobilní telefony vybavené navigačním softwarem jen nouzovou variantou oproti klasickým navigacím do automobilu. „Navigačním mobilům chybí k dokonalosti mnohé – postrádají velký displej, nevýhodou je i nízká hlasitost a horší ovládání, které se stává při řízení auta doslova nebezpečným,“ přibližuje výhody klasické navigace do automobilů Kudweis. „Díky plánované masivní podpoře navigace ze strany společnosti Nokia se navíc dá očekávat zvýšení zájmu o celý segment GPS navigací.“

Pro více informací o produktech a službách společnosti Mio, prosím, navštivte internetové stránky na adrese www.mio.com/cz.

O společnosti Mio
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).