Hlavní navigace

Nazeleno.cz oslovilo v dubnu přes 100 tisíc čtenářů, je jedničkou v oboru

[Tisková zpráva] Brno, 4. května 2009 - Necelý rok od zahájení svého provozu slaví magazín Nazeleno.cz (www.nazeleno.cz) překonání významné hranice, když jeho stránky v měsíci dubnu 2009 shlédlo více než 100 000 unikátních návštěvníků. Nazeleno.cz tím potvrdilo pozici největšího tuzemského B2C média, které se pravidelně věnuje otázkám úspory energií, alternativních zdrojů a zdravého životního stylu.

Sdílet

Magazín Nazeleno.cz zahájil svůj provoz v červenci loňského roku a od ostrého startu v září 2008 pravidelně oslovuje více než 50 000 unikátních návštěvníků měsíčně. V dubnu 2009 pak měsíční návštěvnost magazínu překonala magickou hranici 100 tisíc čtenářů, když server navštívilo 105 714* zájemců o informace z oblasti úspor energií. „Dosažením této mety jsme o rok uspíšili náš už tak odvážný plán růstu. Obrovská důvěra čtenářů dokazuje, že redakční tým předkládá čtenářům věrohodné a srozumitelně formulované informace. V tomto oboru to doposud nebylo pravidlem,“ prozrazuje Kamil Gric, ředitel společnosti xBizon, s.r.o., provozovatele portálu Nazeleno.cz.

*Metodika Google Analytics, absolutně jedineční návštěvníci

Zájem čtenářů o danou problematiku a jejich důvěra v informační hodnotu serveru Nazeleno.cz se pozitivně projevila také na zájmu partnerů o obchodní spolupráci. Kamil Gric k tomu podotýká: „Od začátku roku se seznam našich partnerů z řad firem zabývajících se oblastí úspor energií více než zdvojnásobil. Důvěru tomu, jakým způsobem předkládáme informace běžným lidem a seznamujeme je se zajímavými technologiemi, tím vyjádřila řada významných špiček svých oborů. Za všechny jmenujme Viessmann, Stiebel Eltron nebo Regulus v oblasti tepelné techniky, E.ON za energetiku, Saint-Gobain a Knauf Insulation jako výrobce izolací a mnohé další.“

Redakční tým Nazeleno.cz navíc připravuje řadu obsahových bonusů či funkčních rozšíření serveru. „Jsme lídry na trhu informací z oblasti úspor energií a jako takoví se snažíme neustále rozšiřovat funkčnost webu i jeho obsahovou strukturu. Připravujeme další díly unikátních cenových průřezů jednotlivými oblastmi tepelné techniky, nedávno jsme představili náš Rodinný dům plný úspor a dokončujeme také moderovanou poradnu,“ dodává Jan Morkes, šéfredaktor magazínu.

Zkrácená verze zprávy pro okamžité otištění ve vašem periodiku (234 znaků): Necelý rok od zahájení provozu překonal spotřebitelský magazín Nazeleno.cz hranici 100 tisíc unikátních čtenářů. Potvrdil tak svoji pozici tuzemské jedničky mezi médii, které se věnují oblasti úspor energií a zdravého životního stylu.

O společnosti xBizon, s.r.o.
xBizon, s.r.o. je mladá společnost odborníků z oblasti médií, orientující se na tvorbu originálních internetových projektů. Návštěvníkům našich webu předkládáme netradiční mediální projekty, které přináší nový pohled na danou problematiku, stejně jako portály z oblasti služeb, které v České republice doposud chybí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).