Hlavní navigace

Nazeleno.cz radí již 60 000 návštěvníkům

[Tisková zpráva] Po třech měsících od zahájení provozu dosáhl magazín Nazeleno.cz (www.nazeleno.cz) měsíční návštěvnosti 60 000 unikátních návštěvníků. Portál, který svým čtenářům přináší ověřené informace z oblasti úspor energií a zelených řešení, se podílí na kampani Raiffeisen stavební spořitelny, přichází s množstvím obsahových změn a chystá unikátní projekt interaktivní domácnosti.

Redakci magazínu Nazeleno.cz se za krátkou dobu tří měsíců od jeho spuštění podařilo oslovit širokou čtenářskou skupinu. Díky návštěvnosti 63 083 unikátních návštěvníků* a s počtem 249 908 přečtených stran v měsíci září 2008 se Nazeleno.cz stalo v rekordním čase nejčtenějším specializovaným periodikem v oblasti úspor energií.

*Metodika Google Analytics, absolutně jedineční návštěvníci

„Skutečnost, že jsme dostáli závazkům vůči našim partnerům a návštěvnost plně odpovídá stanovenému plánu z doby spuštění portálu, nám dělá velkou radost,“ prozrazuje Kamil Gric, ředitel společnosti xBizon, s.r.o., provozovatele portálu Nazeleno.cz. „Očekáváme, že růst návštěvnosti bude i nadále pokračovat. Nazeleno se navíc v nejbližší době připojí k metodice Netmonitor, což umožní našim obchodním partnerům přístup k auditovaným výsledkům návštěvnosti.“

Nazeleno.cz má za sebou také výraznou obměnu svého vzhledu a obsahové stránky. „V současnosti je podoba webu výrazně ovlivněna běžící kampaní Raiffeisen stavební spořitelny, jež je zaměřena na financování projektů v oblasti úsporných řešení,“ říká Jan Morkes, šéfredaktor Nazeleno.cz. „Nazeleno.cz na svých stránkách hostuje oficiální stránky kampaně, na nichž návštěvníci najdou informace o ekologicky úsporných technologiích nebo moderovanou poradnu, kde jejich dotazy zodpovídají odborníci z branže.“

V těchto dnech se navíc čtenáři mohou těšit na vylepšení funkčnosti webu. „Průběžně pracujeme také na zdokonalení jednotlivých částí magazínu. Po obsahové stránce jsme vybudovali řadu komplexních seriálů, které sledují danou tématiku od základních pojmů až po praktické zkušenosti. Připravujeme i netradiční novinky: kvíz, odborné blogy z oblasti úspor a ekologie, nové online kalkulačky nebo projekt unikátní interaktivní domácnosti,“ uzavírá Jan Morkes.