Hlavní navigace

Nejčtenější časopis o počítačích je Computer, růst zaznamenal časopis Jak na počítač

[Tisková zpráva]

Nejčtenější časopis o počítačích je Computer, růst zaznamenal časopis Jak na počítač

Brno, 23. 8. 2004 – Nejnovější výsledky Mediaprojektu ukazují, že mezi počítačovými časopisy je nejčtenější čtrnáctideník Computer vydávaný společností Computer Press.

V první polovině letošního roku dosáhl časopis Computer čtenosti 125 tisíc čtenářů ve věku 12–79 let, čímž překonal všechny své konkurenty. Časopis Jak na počítač, spuštěný na jaře roku 2003 a určený pro naprosté počítačové začátečníky, dosáhl čtenosti 65 tisíc, to je růst o 13 tisíc čtenářů od posledního měření.

„Computer je oblíbený díky svojí aktuálnosti, srozumitelnosti a čtivosti,“ říká šéfredaktor časopisu Richard Sláma. „Je určen pro všechny, kteří mají zájem o počítače, internet a digitální techniku. Čtenáři na Computeru oceňují vynikající poměr cena/obsah.“

Za necelých šedesát korun lze časopis získat včetně cédéčka plného programů, 8× ročně za cenu pod stokorun nabízí dévédéčko plné programů a dalších zajímavých dat, naposledy to byla unikátní distribuce Linuxu Mandrake 10.0. V červnu vydal Computer také svůj první speciál věnovaný domácímu kinu, který za 159 Kč včetně DVD nabídl kompletní přehled trhu s digitální technikou, filmy a hudbou na DVD a mnoho užitečných návodů a rad.

„Věříme, že je na trhu prostor pro růst jak Computeru, kde chystáme několik dalších speciálů, tak časopisu Jak na počítač. Reagovali jsme na požadavky čtenářů, a tak tento čtrnáctideník pro naprosté počítačové laiky vydáváme od července 8× ročně ve verzi s přiloženým CD,“ doplňuje Pavel Pospíšil, ředitel médií společnosti Computer Press.

Pro více informací a komentáře kontaktujte:

Richard Sláma
šéfredaktor časopisu Computer
Computer Press, a. s.
tel.: +420 608 009 034
e-mail: richard.slama@cpres­s.cz

Pavel Pospíšil
ředitel médií
Computer Press, a. s.
tel: +420 546 122 111
e-mail: pavel.pospisil@cpres­s.cz

Informace o společnosti Computer Press, a. s., lze najít na webové adrese www.cpress.cz

O společnosti Computer Press, a. s.

Computer Press, a. s., je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.

Tiskové zprávy společnosti Computer Press, a. s., najdete na www.cpress.cz/zpra­vy.

Loga společnosti najdete na www.cpress.cz/lo­ga.asp.

O časopisech Computer a Jak na počítač

Čtrnáctideník Computer je se svými 125 tisíci čtenáři ve věku 12–79 let nejčtenějším časopisem o počítačích a internetu v České republice. Čtrnáctideník Jak na počítač má čtenost 65 tisíc čtenářů a je jediným časopisem na českém trhu určený pro naprosté počítačové začátečníky, u nichž není požadována žádná znalost počítačů. (Zdroje dat – čtenost: Mediaprojekt 1. pololetí 2004.)