Hlavní navigace

Největší zájem je na Internetu o Chorvatsko a Slovensko

[Tisková zpráva]

Největší zájem je na internetu o Chorvatsko a Slovensko

Podle výsledků vyhledávání na portálu ATLAS.CZ se návštěvníci internetu na začátku prázdnin nejvíce zajímali Chorvatsko a Slovensko. 

Praha, 14. července 2005 – Cestovatelská sezóna se projevila i v internetovém hledání. Podle výsledků, které poskytl portál ATLAS.CZ je v těchto dnech největší zájem o Chorvatsko, které tvoří 42% všech dotazů na sledované země. Následuje Slovensko se 13% a Itálie s 11%. Tento zájem kopíruje dosavadní odhady o tom, v jakých státech Češi tráví svoji letošní dovolenou.
Návštěvníci portálu ATLAS.CZ nejčastěji hledají mapy, informace o dálnicích, ubytování a také počasí. Většinu těchto informací pak mohou návštěvníci najít na službě portálu ATLAS.CZ Cestování na adrese http://cestova­ni.atlas.cz. Kromě toho jsou zde také tipy na zajímavé výlety v daném státě nebo pro ty, kteří ještě nemají svoji dovolenou vybranou, také nabídka tisíců zájezdů na poslední chvíli.

Zájem o sledované státy

Stát Vyhledávání
Chorvatsko 41%
Slovensko 13%
Itálie 11%
Bulharsko 8%
Řecko 8%
Egypt 7%
Francie 6%
Rakousko 5%

Zdroj: Hledání ATLAS.CZ
100%= počet dotazů na všechny sledované státy

Kontakty:
ATLAS.CZ, a.s.
Martin Klofanda
Marketing Manager
eMail klofanda@atlas-as.cz
Mobil +420 777 143 033 

Neopublic s.r.o.
Filip Debef
eMail filipd@neopublic­.cz
Mobil +420 603 484 227

O ATLAS.CZ, a.s.
ATLAS.CZ je jeden z předních českých internetových portálů, jehož cílem je poskytovat uživatelům přehledným způsobem informace z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. Na stránkách portálu lze nalézt informace a služby z oblasti zábavy, nakupování, cestování nebo komunikace. K nejúspěšnějším patří například atlas firem, internetový autosalon, digitální mapy nebo živé audio a video přenosy na live.atlas.cz. ATLAS.CZ chce i v budoucnu rozšiřovat spektrum svých služeb a prostřednictvím moderních technologií nabízet všem svým návštěvníkům místo na internetu, kde se cítí jako doma.