Hlavní navigace

Ness dodal nové datové technologie pro E.ON: Vyšší efektivita a lepší komunikace se zákazníky

[Tisková zpráva] Díky novému řešení E.ON denně ušetří pracovní síly potřebné ke zpracování 4000 dokumentů

Praha – 16. června 2010 – Ness Technologies, Inc. (NASDAQ: NSTC, TASE: NSTC), globální poskytovatel komplexních business řešení a služeb v oblasti informačních technologií, oznámil úspěšné dokončení migrace systému EMC Documentum z brněnského datového centra společnosti E.ON IT Czech Republic, s.r.o. do německého Hannoveru. Migrace systému byla spojena s upgradem řešení EMC Documentum. Projekt zahrnoval i bezpečné přenesení 1,5 miliónu dokumentů, přičemž nové řešení ušetří denně pracovní síly pro zpracování 4000 dokumentů. E.ON nyní dokáže koncernové řešení EMC Documentum spravovat efektivněji z jednoho místa. Celý projekt ve výsledku výrazně urychlil a zpřehlednil evidování a vyřizování žádostí zákazníků, v maximální možné míře elektronickou formou.

„Společnost Ness jsme vybrali zejména pro bohaté zkušenosti z obdobných mezinárodních projektů, perfektní znalost systému Documentum a její dlouhodobé partnerství s tvůrcem systému, společností EMC,“ říká Pavel Kořínek ze společnosti E.ON IT Czech Republic.

E.ON IT Czech Republic s.r.o. je členem skupiny E.ON, klíčové nadnárodní firmy v elektroener­getickém a plynárenském odvětví, a zajišťuje pro skupinu E.ON v České republice veškerou podporu v oblasti informačních technologií. Pro projekt kompletní migrace rozsáhlého systému z datového centra a přechod na vyšší verzi řešení Documentum 6.5 si vybrali zkušený tým odborníků Ness. Ten musel zvládnout i integraci se systémem SAP CRM a spisovou službou eSpis. Díky tomu lze nyní kdykoliv přímo ze SAP CRM zobrazit veškeré dokumenty, které náleží k danému případu zákazníka. Ten ocení, že korespondence s ním se zrychlila.

„Projekt je další ukázkou úspěšné spolupráce s E.ON IT, při níž jsme například dodali řešení pro podporu komunikace s Operátorem trhu s elektřinou a plynem. Ness tak potvrzuje unikátní pozici v regionu – hlubokou odbornost a znalost oborů napříč jednotlivými sektory trhu informačních technologií a business služeb,” komentuje projekt Mirko Kalous, generální ředitel Ness v České republice a dodává: “Pokračujeme tak v dlouhodobé, velmi úzké spolupráci s klienty v zemích střední a východní Evropy. Ti využívají naše know-how a zkušenosti, které odborné týmy Ness v jednotlivých zemích dokážou velmi efektivně sdílet.”

O společnosti Nessbr />Společnost Ness Technologies, Inc. (NASDAQ: NSTC, TASE: NSTC) je globálním partnerem v oblasti business procesů a technologií. Řešení a služby pokrývají všechny vertikály i procesy v podnikání jejích zákazníků. Pomáhají jim dosahovat strategických cílů, optimalizovat náklady a efektivitu, zlepšovat rychlost a kvalitu. Své služby staví na dlouhodobě budovaných a ověřených kompetencích, včetně nabídky outsourcingu, near shore i off shore dodávek. Struktura společnosti, unikátní know-how i technologická partnerství slouží k dosažení cílů zákazníků. To, že 85 % z nich se společností Ness spolupracuje opakovaně či dlouhodobě, je důkazem strategických partnerství. Se 7 800 zaměstnanci v pobočkách v Severní Americe, Evropě, Izraeli a Indii má Ness potřebnou sílu a invenci pro realizaci obchodních i technologických cílů svých zákazníků ve více než 20 zemích. Ness spojuje výhody globálního know-how a místních odborných i obchodních znalostí. Na českém trhu patří k leaderům v oblasti business a IT služeb (TOP 4, IDC 2008). Tým 700 odborníků v Praze, Brně a Ostravě je strukturován tak, aby byl vždy blízko zákazníkům a jejich potřebám. Více na www.ness.com

O společnosti E.ON IT
Skupina E.ON IT je poskytovatelem IT služeb pro skupinu E.ON a jedním z nejšpičkovějších poskytovatelů IT služeb pro evropský průmysl s utilitami. Trh s elektřinou, plynem, vodou a dalšími médii se mění a liberalizuje. Podniky utilit jsou nuceny flexibilně přizpůsobovat svoje obchodní procesy tak, aby tyto procesy pro různé cílové skupiny a různé produkty optimálně podporovaly podnikatelskou strategii. Nezbytností je přitom podpora ze strany informačních systémů a informačních technologií (IS/IT).