Hlavní navigace

Netradiční přímá nabídka specializovaného IT zařízení sklidila úspěch

[Tisková zpráva] Praha, 13. listopadu 2008 - PR agentura CoLin vytvořila ve spolupráci se svým zákazníkem, společností ORBIT, netradiční kampaň pro uvedení nového produktu GuardControl Appliance, určeného pro monitoring počítačových sítí. Klíčovým prvkem kampaně bylo zasílání pizzy ve speciálně brandované krabici v době oběda přímo IT manažerům. Na první vlnu kampaně kladně reagovalo zhruba 60 % oslovených.

„Při sestavování koncepce celé kampaně jsme vycházeli z toho, že GuardControl Appliance nabízí překvapivě jednoduché řešení složité problematiky. Oslovuje tedy přesně cílenou skupinu uživatelů, vhodnou pro cílenou direct marketingovou kampaň: IT manažery,“ říká Ivo Minařík, Creative Director společnosti CoLin. „Klíčem ke kampani byl vhodně zvolený obsah direct mailu, který vycházel ze stejných idejí jako produkt samotný: překvapivá jednoduchost a spolehlivost. Pizza je jednoduché jídlo, oběd zadarmo je vždy milé překvapení. IT a pizza je navíc jedno ze zažitých spojení, podpořené rovněž vzhledem produktu GuardControl Appliance.“

Celá kampaň zahrnuje řadu prvků. Kromě samotné pizzy ve speciálním obalu s přiloženým průvodním dopisem to je samostatný web, videospoty, ukazující snadnost nasazení a použití produktu, či originálně brandovaný hardware.

„GuardControl Appliance je pro nás vstup na nový trh, posouváme se z role dodavatele na míru šitých projektů směrem do oblasti hotových řešení,“ dodává Martin Hudeček, výkonný ředitel ORBIT. „Vyžadovali jsme proto po CoLinu originalitu spojenou s úspěchem. Předložený koncept nás zaujal a ohlas překonal naše očekávání. Není pravidlem, aby oslovení zákazníci pochválili originalitu kampaně.“

Během první vlny kampaně byli osloveni vybraní IT manažeři v Praze. Vzhledem k úspěchu kampaně rozhodl ORBIT o jejím pokračování a dalším rozšíření. Zároveň ORBIT vytvořil novou obchodní pozici pro další prodej GuardControl Appliance.