Hlavní navigace

NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum Skupiny ČEZ

[Tisková zpráva] Praha, 3. listopadu 2009 – Kontaktní a zákaznické centrum Skupiny ČEZ, na jehož modernizaci se výraznou měrou podílela společnost NextiraOne Czech, bylo oceněno v prestižní mezinárodní soutěži European Contact Centre Awards 2009. Kontaktní centrum získalo letošní evropskou cenu v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a zařadilo se mezi špičku kontaktních center v Evropě.

Proces modernizace oceněného kontaktního centra provedla společnost NextiraOne Czech ve spolupráci s akciovou společností ČEZ ICT Services . Systémový integrátor NextiraOne Czech implementoval ve společnosti ČEZ Zákaznické služby, která je poskytovatelem služeb podporujících prodej a distribuci energií Skupiny ČEZ v oblasti střední a východní Evropy, nejmodernější technologii kontaktních center, postavenou na aplikační platformě Genesys a pobočkové ústředně AVAYA CM.

Kontaktní centrum je nyní schopno denně odbavit v průměru 7 500 telefonických a 4 500 jiných požadavků (např. faxy, e-maily, dopisy, požadavky z virtuální obchodní kanceláře ad.). „Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech a ČEZ ICT Services se nám podařilo vytvořit kontaktní centrum, díky němuž jsme schopni plnit náročné cíle v oblasti péče a obsluhy našich zákazníků. Současné kontaktní centrum nás posunulo mezi absolutní špičku nejen v rámci České republiky, ale i ve srovnání s celou Evropou,“ dodává Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.

„Velice si vážíme příležitosti spolupodílet se na tvorbě a rozvoji kontaktního centra, které bylo oceněno v tak prestižní soutěži,“ říká Martin Votava, Senior Business Consultant společnosti NextiraOne Czech, zodpovědný za rozvoj zákaznických řešení, a doplňuje: „Unikátní řešení, které naši odborníci pro ČEZ navrhli, obsahuje řadu klíčových prvků, např. rozhraní pro integraci CRM modulů, univerzální routing, reálný a historický reporting, samoobslužné kanály a nahrávání.“

O společnosti NextiraOne Czech
Společnost NextiraOne s centrálou v Paříži je předním evropským expertem na komunikační služby. Navrhuje, implementuje a poskytuje podporu pro řešení všech komunikačních potřeb svých zákazníků, od hlasu a mobility, přes zabezpečení až po aplikace. Dodává dokonale integrovaná, ucelená komunikační řešení, jež dlouhodobě využívají nejlepší technologie na trhu a přinášejí zákazníkům maximální užitek. Společnost je držitelem partnerských certifikací nejvyššího stupně, tzv. zlatých certifikací, společností Alcatel-Lucent, Cisco a Genesys, které odráží odborné schopnosti jejích zaměstnanců. V roce 2007 se NextiraOne Czech stala nejlepším EMEA partnerem pro střední a východní Evropu společnosti Genesys a získala cenu Enterprise Partner of the Year společnosti Cisco Systems. V září 2008 se také stala certifikovaným partnerem Microsoft. Další informace najdete na webu: www.nextiraone-eu.com nebo www.nextiraone.cz.