Hlavní navigace

Nová kampaň ČVUT Oriloaded chce přilákat ke studiu techniky

[Tisková zpráva] České vysoké učení technické v Praze připravilo pro nadcházející podzim novou marketingovou kampaň pro studenty středních škol. Kampaň Oriloaded bude spuštěna v pondělí 28. září a potrvá až do 11. prosince 2009. Ke spolupráci byl přizván nejznámější český rapper Orion. Mottem kampaně je Hudba je věda a věda je ČVUT.

„Jelikož se loňská kampaň Sedm statečných z ČVUT osvědčila a vzrostl počet přihlášek na ČVUT, rozhodli jsme se v nastavené komunikaci se středoškoláky pokračovat. Po letošní kampani Urychlovač, která propagovala fiktivní film, pouštíme nyní do světa fiktivní CD Oriloaded,“ uvedla Alexandra Hroncová, specialistka marketingové komunikace z Rektorátu ČVUT.

Kampaň Oriloaded bude spuštěna 28. září 2009 na webových stránkách www.oriloaded.cz a potrvá do 11. prosince 2009. Hlavní tváří vizuálu na plakátech a letáčcích je hudební producent Orion, jenž je představen jako tajemný vědec, který ve svých rukou za přítomnosti svých robotích asistentek vytváří CD. Pro kampaň budu také vyrobeny speciální limitovaná edice propagačních předmětů s logem kampaně, jako např. trička, samolepky, buttonky a vydáno bude speciální číslo časopisu TecniCall .

Na uvedeném webu najdou návštěvníci výzvu, aby si „oriloadovali“ osm tracků s tím, že mohou vyhrát řadu zajímavých cen, např. MacBook, iPody, oblečení Carhartt nebo obuv Prestige. Pod každým trackem je ukryto osm témat a otázek týkajících se osmi fakult ČVUT.

„Cílem kampaně Oriloaded je, stejně jako v případě kampaně Urychlovač, kde se soutěžilo o výlet do Cernu, zvýšit zájem o studium na ČVUT mezi mládeží ve věku 14 až 19 let a seznámit středoškoláky s fakultami, obory a projekty na ČVUT. Neméně důležité je komunikovat se středoškoláky prostřednictvím sociálních sítí a jim blízkým komunikačních prostředkům, jako je například Facebook, “ doplňuje Alexandra Hroncová.

Kampaň bude podpořena roadshow s promotéry z ČVUT na středních školách po celé ČR. Dále bude podpořena radiovými spoty na Rádiu Wave, video bannery na Stream.cz a bannery na Facebook.com.

Kampaň Oriloaded je součástí konceptu Sedm statečných z ČVUT, který byl odstartován v loňském roce a který je určen studentům středních škol.

Na kreativně kampaně se podílela agentura CityRat a arteliér Drawetc. Kampaň má i svůj vlastní hudební motiv, který zkomponoval Tomáš Sochůrek z legendárního hip hopového Studia Jižák.

Partnery kampaně jsou: Skupina ČEZ, CZECH DATA SYSTEMS s.r.o., distributor Apple, Accenture, Central Europe B.V., Moleda, a.s., výrobce obuvi Prestige a CARTOON, s.r.o., dovozce oblečení Carhartt.

Mediálním partnerem je Český rozhlas Rádio Wave.