Hlavní navigace

Nová nabídka atraktivního internetu od UPC: Fiber Power 25

[Tisková zpráva] UPC Fiber Power 25 za 599 Kč má rychlost 25 Mbit/s

Praha, 7. dubna 2010. UPC ode dneška obohacuje svou nabídku superrychlého internetu známou pod názvem Fiber Power o další atraktivní službu: Fiber Power 25. Fiber Power 25 dosahuje rychlost 25 Mbit/s v p­říchozím (download) a 1,5 Mbit/s v od­chozím (upload) směru. Stojí 599 Kč měsíčně včetně DPH.

„Nabídku našeho superrychlého internetu pravidelně vyhodnocujeme a přizpůsobujeme zákaznickým potřebám. Fiber Power 25 je především výsledkem poptávky po atraktivní rychlosti za atraktivní cenu, poptávky, která se na internetovém trhu vyskytuje již delší dobu,“ říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává: „a naše společnost jí umí vyjít vstříc, stejně jako umí vyjít vstříc například poptávce po stomegabitové rychlosti.“

Internetová nabídka Fiber Power aktuálně zahrnuje následující služby:

UPC

UPC vedle superrychlé nabídky Fiber Power nabízí ještě Internet 1 M o rychlosti 1Mbit/s v příchozím (download) a 0,256 Mbit/s v od­chozím (upload) směru.

Společnost rovněž oznamuje, že k šestému dubnu tohoto roku již nebude nabízet službu Fiber Power 30. Avšak pro její dosavadní uživatele se v této souvislosti nic nemění.

Vysokorychlostní internet UPC je co do počtu zákazníků z řad domácností nejrozšířenější vysokorychlostní kabelovou internetovou službou v České republice. Mezi jeho přednosti patří především kompletní instalace, kterou provádí vyškolený technik UPC, nejlepší poměr technická kvalita/výkon/cena a profesionální technická podpora Klientského centra UPC. Internet je možné si předplatit samostatně, bez objednávky kabelové televize či telefonních služeb. Předplatí-li si jej zákazník v kombinaci s kabelovou televizí či telefonní službou, získá výraznou slevu. ¨

Od června 2009 nabízí UPC internetovou řadu Fiber Power i domácím firmám. Za půl roku si společnost si Fiber Power vydobyl v tomto segmentu trhu vydobyl pozici třetí nejrozšířenější služby. V Praze je pak co do počtu zákazníků na druhém místě. Preferují ho zejména IT společnosti a společnosti působící ve službách.