Hlavní navigace

Nová strategie na novém webu SPIR

24. 7. 2001

[Tisková zpráva]

Nová strategie na novém webu SPIR

Sdružení pro internetovou reklamu (dále jen SPIR) zveřejnilo ke dni 15.7. 2001 novou strategii činnosti, která zahrnuje jak krátkodobé úkoly, tak dlouhodobé cíle tohoto profesního sdružení. Ke stejnému datu byly zprovozněny nové webové stránky tohoto sdružení na adrese www.spir.cz přinášející, kromě obecných informací o sdružení a internetovém výzkumu NETprojekt, aktuality z oblasti internetové reklamy.

Hlavní zásady strategie SPIR vycházejí z potřeb jednotlivých členů SPIR a dalších subjektů zabývajících se internetovou reklamou. Dosavadní činnost sdružení byla zaměřena především na zavedení jednotného relevantního výzkumu NETprojekt. V nejbližším období se bude SPIR profilovat v klasickou profesní organizaci podporující rozvoj ve všech oblastech týkajících se internetové reklamy a prosazující zájmy svých členů v daném segmentu trhu.

Krátkodobé cíle budou splněny nejpozději do konce roku 2001, cíle dlouhodobé jsou časově neomezeným programem SPIR, který bude v jednotlivých bodech podrobněji rozpracován a postupně realizován.

Krátkodobé cíle:

1) Zvyšovat všeobecnou povědomost o sofistikovaném výzkumu internetu pod názvem NETprojekt a vytvářet podmínky pro jeho další zdokonalování:

a) zajistit úspěšný rozvoj projektu

b) prosadit výzkum na poli internetového trhu

c) rozšířit počet odběratelů výzkumu

2) Vydat profesionální a etický kodex internetové reklamy.

3) Vytvořit standardy internetové reklamy všeobecně platné v oblasti českého internetu; potlačovat nežádoucí jevy v oblasti internetové reklamy.

4) Navázat partnerské kontakty s profesními sdruženími v oblasti internetové reklamy v zahraničí

5) Zpracovat metodiku a zajistit akreditaci vzdělávání v oblasti internetové reklamy; vytvořit plán realizace kursů a školení v oblasti internetové reklamy na další období.

Dlouhodobé cíle:

1) Prosazovat rozšiřování internetu v ČR a urychlovat dynamiku růstu internetového trhu.

2) Seznamovat podnikatelskou veřejnost s výhodami internetové reklamy a podpořit tak její rozvoj.

3) Rozšiřovat členskou základnu SPIR o další subjekty působící v oblasti internetové reklamy.

4)Pololetně vydávat zprávu o aktuálních trendech na internetu a podporovat jejich rozšiřování pro posílení pestrosti a různorodosti obsahu na internetu.

5) Přenášet nové reklamní trendy ze zahraničí do prostředí českého internetu.

6) Podporovat výběrová řízení podnikatelských subjektů, které hledají poradce či firmu působící v oblasti internetové reklamy, zprostředkovat kontakt s libovolným členem SPIR.

7) Zajišťovat transparentnost veškerých činností SPIR navenek.

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) je profesní organizace pro zadavatele reklamy a média, jejímž cílem je podpora a prosazování internetu jako plnohodnotného a perspektivního média. SPIR pracuje od září roku 2000 a v současnosti zastupuje 18 členů, z nichž 10 patří mezi zadavatele reklamy a 8 mezi média.

Sekce zadavatelů: HMS Carat, iMachina, Internet Servis, M-Digital, MediaCom Interactive, Pegas Internet, Run Interactive a Starcom

Sekce médií: ARBOmedia, Atlas.cz, Cashmail, HI-Media, MAFRA, Internet Billboard, Internet Info, M.I.A., Patria, Solution.

NET-MARKET RESEARCH ALLIANCE, sdružující tři výzkumné společnosti: STEM/MARK, Millward Brown ČR a SC&C, zvítězila v tenderu na realizátora výzkumu čekého internetu, pořádaného SPIR koncem roku 2000.

Podnikatel.cz: Nejenom EET, začaly platit další zákony

Nejenom EET, začaly platit další zákony

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

120na80.cz: Jak oddálit Alzheimera?

Jak oddálit Alzheimera?

Podnikatel.cz: Hitem investice? Půda či nemovitost

Hitem investice? Půda či nemovitost

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Podnikatel.cz: Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky