Hlavní navigace

Nová verze populární softwaru pro call centra Genesys 7.2

20. 6. 2006

[Tisková zpráva] Až 30 tisíc operátorů najednou dokáže podporovat nová verze populárního softwarového řešení pro kontaktní centra Genesys 7.2. Slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky a umožňuje celopodnikovou správu komunikace s klienty včetně pobočkových a vzdálených kontaktních center.

PRAHA, 20. června 2006 – Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje Genesys 7.2 – novou verzi několikrát oceněné softwarové sady pro kontaktní centra. Ta je nyní vzhledem k potřebám nově vznikajících IP kontaktních center mnohem škálovatelnější, vysoce spolehlivá a disponuje maximálním zabezpečením. Kontaktním centrům nabízí nové formy komunikace se zákazníky, inteligentní směrování a kontrolu hovorů včetně softwarového automatického směrování hovorů (ACD – Automatic Call Distribution). Díky využití technologií otevřeného IP a SIP protokolu (Session Initiation Protocol) může Genesys 7.2 podporovat až 30 tisíce operátorů najednou.

„V nové verzi Genesys 7.2 nabízíme zejména dvě klíčové funkce. První z nich představuje vylepšení funkcí SIP serveru, který i nadále usnadňuje zákazníkům přechod na IP řešení při možnosti využít běžných standardů. Druhá prostřednictvím nástroje Business Process Routing vychází vstříc trendu integrace kontaktních center a podnikové komunikace za použití jednotného prostředí pro směrování a řazení zákaznických interakcí včetně reportování,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys.

Aplikace a integrace SIP
Genesys 7.2 je jediným řešením pro IP kontaktní centra, které kompletně využívá otevřenou architekturu pro podporu prakticky každé hardwarové nebo softwarové platformy od kteréhokoli dodavatele. Open IP architektura dovoluje firmám integrovat nejlepší dostupné komponenty svého druhu, aniž by docházelo k problémům s kompatibilitou. Společnosti tak mají naprostou svobodu při výběru nejvhodnějších infrastruktury pro splnění svých záměrů.

Genesys 7.2 také podporuje kombinaci prostředí IP, TDM i hybridních systémů, při zachování podpory platforem různých dodavatelů. Na rozdíl od starších architektur, kde je nutná jednorázová naprostá náhrada použitých technologií, tento přístup podnikům umožňují migrovat k IP postupně. Tím se rozloží náklady a zmenší rizika spojená s migrací.

Genesys 7.2 také těsně integruje IP s klíčovými moduly produktové řady Genesys. Tím je například modul Genesys Voice Platform (GVP–IP), který podporuje hlasové samoobslužné systémy včetně aplikací pro video a hlas. Modul Open Media umožňuje firmám uplatnit pokročilé funkce směrování včetně směrování do jakékoli zákaznické aplikace jako web, fax, sms, e-mail, chat, video a správa workflow.

Protože platforma otevřeného IP protokolu umí propojit kontaktní centrum s firemními aplikacemi, napomáhá také firmám při rozšiřování zákaznických služeb i mimo rámec tradičních kontaktních center. To slouží k lepšímu využití dat a znalostí o zákaznících v celém podniku.

Zdokonalená kontrola hovorů a odstranění automatické distribuce hovorů
Genesys podporuje integraci IP telefonie – tedy telefonických služeb všeobecně – se širokým spektrem kanálů pro komunikaci se zákazníky, například dalšími telefony, e-maily nebo chatem. Genesys SIP Server funguje s Genesys verzí 7.2 jako automatický distributor hovorů (ACD) a pro směrování hovorů využívá software namísto hardwarového ACD. Genesys SIP Server je plně škálovatelný a podporuje až 30 tisíc IP operátorů. To je důležité pro efektivní zaměstnání operátorů ve virtuálních kontaktních centrech v pobočkových nebo vzdálených kontaktních centrech. Pro centralizovaný SIP server je charakteristická konzistentnost, bezpečnost a virtuální integrace, potřebná pro propojení různých míst a oddělení.

Open Media
Genesys Open Media je software, který integruje komunikaci se zákazníky z jakýchkoli komunikačních kanálů. Interakce a záznamy jsou přijaty, roztříděny a přesměrovány na operátory prostřednictvím centrální části sady Genesys – platformy Genesys Customer Interaction Management (CIM). Integrováním kontaktního centra se sousedními odděleními nebo dalšími procesy v rámci firmy může dojít k daleko většímu zapojení i ostatních zaměstnanců tak, aby zajišťovali optimální kvalitu poskytovaných služeb.

Směrování firemních procesů (BPR)
Genesys 7.2 vylepšuje možnosti Open Media o funkce směrování firemních procesů (Business Process Routing – BPR). Tento software zpracovává interakce podnikových procesů za použití inteligentního směrování, sledování a reportování v reálném čase. To je navíc možné prostřednictvím jakýkoliv kanálu uvnitř kontaktního centra i v celém podniku. Všechny procesy a systémy v organizaci včetně faxování, správy workflow, e-mailů, webového chatu, skenování dokumentů a služeb SMS mohou být sjednoceny do jediné fronty Genesys Open Media s možností využití všech dostupných pravidel a nastavení, používaných dosud běžně jen v call centru.

„Společnosti budou muset transformovat své firemní procesy tak, aby těžily ze všech možných forem interakce se svými zákazníky. Tím nejlepším způsobem jak to udělat, je využívání otevřeného prostředí kontaktního centra,” řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys. „V rámci Genesys 7.2 povyšujeme IP a směrovací technologie na novou úroveň kvality a spolehlivosti. Přitom zákazníci mohou těžit z nižších provozních nákladů díky užití otevřených IP standardů,” uzavřel.

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Vrátí zvýhodnění, ale výrazně omezí paušály

Vrátí zvýhodnění, ale výrazně omezí paušály

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon