Hlavní navigace

Nové divácké centrum České televize vsadilo na řešení společnosti NextiraOne Czech

17. 1. 2008

[Tisková zpráva] Praha, 17. ledna 2008 - Pro veřejnoprávní médium je přímý kontakt s veřejností ve vztahu k vyhodnocování svých aktivit nezbytností. Na vytvoření nového diváckého centra, ve kterém jsou sloučena všechna spojení diváků s ČT – písemná, e-mailová a telefonická, se zásadní měrou podílela společnost NextiraOne Czech. Bylo spuštěno ve spojitosti se zahájením prvního digitálního vysílání v České republice a NextiraOne Czech jej navíc vytvořila během pouhých šesti týdnů.

NextiraOne Czech, kterou si Česká televize po pečlivém výběru zvolila za výhradního dodavatele řídícího systému, doporučila a dodala pro Českou televizi řešení, které zajistilo splnění všech potřeb ČT – zejména nedostačující kapacitu starého diváckého centra a nutnost centralizovat kontakt s diváky. Základ řešení dala jeho integrace s telefonní ústřednou Alcatel PBX, CTI system Genesys Express pro řízení kontaktního centra a CRM systémem Microsoft Dynamics. Celý systém tak NextiraOne Czech připravila k tomu, aby mohl poskytnout ČT komplexní informace o druhu, počtu a řešení dotazů, požadavků, námětů ze strany diváků, a dokázal provést jejich spolehlivou archivaci.

Ihned po otevření diváckého centra se v praxi ověřila jeho efektivita – díky využití nejnovějších technologií CRM systému zvládl tým nově vyškolených operátorů zpracovávat až o polovinu více kontaktů než dříve. „Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech proběhl přechod na nový systém naprosto hladce a především během velice krátké doby, s naší volbou jsme spokojeni,“ hodnotí zpracování projektu, Jiří Švanda, vedoucí spojů a technických služeb.

„Naším cílem bylo poskytnout České televizi takové CRM řešení a řešení kontaktního centra, které by nejenom sjednotilo samotnou komunikaci s veřejností, ale zároveň výrazně zvýšilo kvalitu a dostupnost této veřejné služby diváckého centra,“ shrnul celý projekt Petr Sulan, obchodní ředitel společnosti NextiraOne Czech.

Podnikatel.cz: Nejenom EET, začaly platit další zákony

Nejenom EET, začaly platit další zákony

120na80.cz: Jak oddálit Alzheimera?

Jak oddálit Alzheimera?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Baletky propagují zdravotní superpostel

Baletky propagují zdravotní superpostel

Podnikatel.cz: Hitem investice? Půda či nemovitost

Hitem investice? Půda či nemovitost

Podnikatel.cz: Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET