Hlavní navigace

Nové divácké centrum České televize vsadilo na řešení společnosti NextiraOne Czech

[Tisková zpráva] Praha, 17. ledna 2008 - Pro veřejnoprávní médium je přímý kontakt s veřejností ve vztahu k vyhodnocování svých aktivit nezbytností. Na vytvoření nového diváckého centra, ve kterém jsou sloučena všechna spojení diváků s ČT – písemná, e-mailová a telefonická, se zásadní měrou podílela společnost NextiraOne Czech. Bylo spuštěno ve spojitosti se zahájením prvního digitálního vysílání v České republice a NextiraOne Czech jej navíc vytvořila během pouhých šesti týdnů.

NextiraOne Czech, kterou si Česká televize po pečlivém výběru zvolila za výhradního dodavatele řídícího systému, doporučila a dodala pro Českou televizi řešení, které zajistilo splnění všech potřeb ČT – zejména nedostačující kapacitu starého diváckého centra a nutnost centralizovat kontakt s diváky. Základ řešení dala jeho integrace s telefonní ústřednou Alcatel PBX, CTI system Genesys Express pro řízení kontaktního centra a CRM systémem Microsoft Dynamics. Celý systém tak NextiraOne Czech připravila k tomu, aby mohl poskytnout ČT komplexní informace o druhu, počtu a řešení dotazů, požadavků, námětů ze strany diváků, a dokázal provést jejich spolehlivou archivaci.

Ihned po otevření diváckého centra se v praxi ověřila jeho efektivita – díky využití nejnovějších technologií CRM systému zvládl tým nově vyškolených operátorů zpracovávat až o polovinu více kontaktů než dříve. „Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech proběhl přechod na nový systém naprosto hladce a především během velice krátké doby, s naší volbou jsme spokojeni,“ hodnotí zpracování projektu, Jiří Švanda, vedoucí spojů a technických služeb.

„Naším cílem bylo poskytnout České televizi takové CRM řešení a řešení kontaktního centra, které by nejenom sjednotilo samotnou komunikaci s veřejností, ale zároveň výrazně zvýšilo kvalitu a dostupnost této veřejné služby diváckého centra,“ shrnul celý projekt Petr Sulan, obchodní ředitel společnosti NextiraOne Czech.