Hlavní navigace

Nové vyhledávání Atlasu boduje

[Tisková zpráva] (Praha, 28. 8. 2007) Kdo hledá, ten na Atlasu najde. Atlas prvního srpna na svých stránkách spustil nové fulltextové vyhledávání. Portál se v tomto případě rozhodl pro nečekaný tah – partnerskou spolupráci se společností Seznam.cz a využil jejích osvědčených technologií. Uživatelé tento krok nadšeně přivítali a zvýšeným zájmem o vyhledávání na Atlasu jasně dali najevo, že vsadit na kvalitní, ověřenou a důvěryhodnou službu konkurence, se vyplatilo. Již během prvních týdnů mají v Atlasu důvod k oslavám. S napětím očekávané výsledky hlásí 30 % nárůst hledajících uživatelů.

Sdílet

“Potvrdilo se, že jsme zvolili správnou strategii. Po necelém měsíci nám počet uživatelů hledání vzrostl o 30 %. Projekt nové strategie Atlasu, ve firmě dobře známý pod názvem Atlas+, tak nese své první ovoce,” uvedl David Duroň, generální ředitel společnosti Atlas.

Na dalších inovacích portálu Atlas se pilně pracuje. Brzy bude představeno hned několik novinek, koncepčně zapadajících do nové interní strategie Atlas+. Ta cílí na uživatele, kterým končí doba večírků, zakládají vlastní rodinu, mění se v táty a mámy a na internetu hledají kvalitní a komplexní servis korespondující s jejich novým životním stylem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).