Hlavní navigace

Novinka na ATLASU: Cena reklamy podle zásahu uživatelů

[Tisková zpráva] Portál ATLAS.CZ změnil od počátku dubna ceník za reklamu na svých stránkách. Transparentními cenami, lehce srovnatelnými nejen s internetovou konkurencí, ale i s ostatními médii láká menší a střední firmy.

Praha, 24. dubna 2007 – Atlas změnil ceny inzerce. Vychází z principu, že rozhodujícím kriteriem pro klienty je srovnání částky, kterou je třeba v tom kterém médiu utratit za oslovení tisíce uživatelů (CPT). „Klientům portálu Atlas chceme nabídnout víc,“ říká k tomu Zdeňka Tučková, obchodní ředitelka. „Proto jsme stanovili cenu tak, aby za oslovení svého potenciálního zákazníka u nás klient platil atraktivní cenu, která je nižší než na jiných podobně zaměřených serverech nebo službách ,“ říká Zdeňka Tučková.

Nový ceník je dostupnější pro menší zadavatele, pro které je připraveno větší množství především textových reklamních formátů. „Jedná se o formáty nenáročné na podklady a u některých z nich jsme zavedli i cenu za den. Nemyslíme si, že velkoplošná reklama by měla být dostupná jen pro několik vyvolených velkých firem“, dodává obchodní ředitelka.

Cestou k transparentnosti je i snaha vytvářet formáty, které jdou napříč konkrétní službou tak, aby byl počet zobrazení reklamního formátu lehce srovnatelný s výstupem z NetMonitoru. „Ne vždy se to podařilo, ale kde to jen trochu bylo možné, volili jsme tuto variantu“, uzavírá Zdena Tučková.