Hlavní navigace

Novinky na trhu e-komerce ke spokojenosti zákazníků

[Tisková zpráva] Praha, 6. října 2010 - Jakým způsobem zlepšit nabídku platebních metod, zjednodušit identifikaci zákazníků nebo jak využít nových marketingových nástrojů pro rozvoj e-komerce, to byla hlavní témata druhého ročníku odborné konference E-Business Forum.

E-Business Forum 2010, kterou ve spolupráci s agenturou TUESDAY Business Network uspořádala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Loňský premiérový ročník se zabýval především dopady ekonomické krize na obchodování po internetu a očekávaným vývojem v době krize. Letos se účastníci dozvěděli o řadě praktických novinek, které se e-obchodům nabízí pro další rozvoj.

„Celá konference byla rozdělena do čtyř samostatných bloků, ve kterých přednášející prezentovali o novinkách v nabídce platebních metod, jednotné identifikaci zákazníků, logistice či marketingu. Závěrečná část pak byla věnována výzkumu trhu se zaměřením na spotřebitele a jejich typologii,“ řekl k tématům konference výkonný ředitel APEK Jan Vetyška. „Velký ohlas mezi účastníky měla například služba MojeID, kterou připravuje CZ.NIC, informace od Davida Lorence z České Spořitelny o nové službě PLATBA 24 nebo přednáška Dana Dočekala k marketingu na fenoménu dnešní online doby – Facebooku.“

Program přednášek doplnily dvě panelové diskuze, při kterých měli účastníci konference možnost získat odpovědi na své konkrétní dotazy. „Jsme rádi, že se letošní konference zúčastnilo ještě více posluchačů než v loňském roce. Podle ohlasů věřím, že se se všemi uvidíme také na příštím, již třetím, ročníku E-Business Fora v roce 2011,“ uzavřel Jan Vetyška.

O APEKu
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením více než 210ti firem, podnikatelů a odborníků v oboru elektronického obchodu. Cílem Asociace je soustavně podporovat rozvoj elektronického obchodování v České republice. Jedním z hlavních projektů APEKu je certifikace internetových obchodů – www.certifikovany-obchod.cz. Více informací na www.apek.cz.