Hlavní navigace

Technologické novinky usnadňují spotřebitelům cestu do nejoblíbenějších plzeňských hospod

[Tisková zpráva] Plzeň, 23. 11. 2009 – Už šestnáct tisíc uživatelů Facebooku si oblíbilo aplikaci Pojď na pivo, která umožňuje naplánovat schůzku s přáteli. Díky ní je možné jednoduše vybrat místo setkání v některé z nabízených a ověřených hospod i kdekoliv jinde. Pojď na pivo funguje od října, kdy byla spuštěna promo kampaň k finále hlasování o podobu Pilsner Urquell Pub Guidu 2010. Z něj čerpá i tipy na hospody, kde lze setkání uskutečnit.

Nejoblíbenější restaurace s pivem Pilsner Urquell, které sbírají hodnocení poskytovaných služeb v projektu Pilsner Urquell Pub Guide, mají novou možnost získání hostů. Od října funguje v rámci Facebooku i přímo na webu www.pilsner-urquell.cz aplikace Pojď na pivo, která umožňuje sezvat přátele a známé do restaurace.

„Místo setkání lze zvolit jakékoliv, volbu ulehčuje mapa s mnoha set podniky začleněnými v programu Pilsner Urquell Pub Guide. Nabízený je zde i aktuální žebříček TOP 10 nejlépe hodnocených provozoven, které zaručují ty nejlepší gastronomické zážitky. Díky další letošní novince v souvislosti s Pilsner Urquell Pub Guide – SMS hlasování – je hodnocení a doporučení hospod naprosto spontánní,“ říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell. Za necelé dva měsíce od spuštění přišlo přes 30 tisíc hlasů přes textové zprávy.

Pilsner Urquell se chlubí od letoška více technologickými novinkami. Vedle facebookové aplikace Pojď na pivo a možností hlasovat o nejoblíbenější hospodu do Pilsner Urquell Pub Guide přes SMS, se jedná ještě o aplikaci s Pilsner Urquell Pub Guidem pro mobilní telefony a optimalizaci sekce věnované nejlepším hospodám pro displeje mobilů.

O průvodci Pilsner Urquell Pub Guide
Pilsner Urquell Pub Guide je sestavován již potřetí. Do hlasování jsou zařazené restaurace, kde je pivo Pilsner Urquell čepováno jako hlavní značka. Smyslem průvodce je nabídnout ucelený přehled o hospodách a restauracích z celé České republiky, o kterých sami zákazníci rozhodli, že jsou nejoblíbenější. Celkové hodnocení se skládá z kvality piva, služeb, prostředí, kuchyně a doprovodného vyžití (šipky, kulečník atd.). V tomto roce se již sešlo rekordních více než 150 tisíc hlasů. Hlasování do letošního ročníku skončí 30. listopadu 2009. Tištěný průvodce pro rok 2010 vyjde v lednu v nákladu 15 000 kusů. Distribuce letošního vydání zájemcům probíhá zdarma po splnění požadavků na stránce www.pilsner-urquell.cz.

Aktivity Pilsner Urquell na internetu

Facebook

  • Pošli plzničku – virtuální posílání plzniček přátelům. Bylo posláno už několik milionů virtuálních piv.
  • Pojď na pivo – aplikace umožňující naplánovat a dohodnout akci v hospodě. Projekt je provázán s průvodcem po hospodách Pilsner Urquell Pub Guide a tyto hospody lze jednoduše dohledávat na mapě. Setkání je možné naplánovat ale i kamkoliv jinam. Aplikaci využívá 16 tisíc uživatelů a bylo zatím dohodnuto přes 1000 setkání.

Internet obecně

  • Pilsner Urquell Pub Guide – hodnocení hospod podle kvality piva, jídla a dalších služeb. Každoročně vychází tištěná publikace s tipy na nejlepších 100 restaurací po celé republice. Tento rok bylo posláno již přes 150 tisíc hlasů
  • České úspěchy – zpravodajská sekce webu Pilsner Urquell (www.pilsner-urquell.cz) mapující významné objevy a počiny Čechů doma i ve světě.