Hlavní navigace

Nový projekt Dovolená.IMPULS.cz portálu iDNES.cz a rádia IMPULS

[Tisková zpráva] Počínaje datem 23. 3. 2011 zahájil zpravodajský portál iDNES.cz spolupráci s celoplošně vysílajícím rádiem IMPULS a spustil projekt www.dovolena.impuls.cz.

Nabídka inzerujících cestovních kanceláří a agentur bude prezentována nejen na doméně www.do­volena.idnes.cz, ale také na www.dovolena.im­puls.cz. Spolupráce brandů iDNES.cz a IMPULS by měla v dlouhodobém horizontu vybudovat známou a stabilní značku s nabídkou zájezdů a ubytovacích zařízení. Inzerujícím cestovním kancelářím a agenturám tak vzniká velmi významný distribuční kanál pro nabídku všech jejich destinací. 

„Spolupráce s Mafra a.s. na daném projektu je pro nás cestou, která nabízí našim stávajícím klientům novou velmi adresnou formu prezentace jejich produktů. Je zároveň i jakýmsi pilotním projektem obchodní spolupráce napříč médii,“ uvedl Jiří Hrabák, generální ředitel rádia Impuls. 

Od 1. 2. 2011 spustil iDNES.cz svůj nejnovější projekt Dovolená.iDNES­.cz, který poskytuje zájemcům o dovolenou ucelenou nabídku cestovních kanceláří a agentur, a to včetně informace o prodejci daného zájezdu. Rezervace či nákup vybraného zájezdu probíhá již přímo na stránkách daného prodejce. V současné chvíli prezentujeme více než 500 000 termínů zájezdů od téměř 60 cestovních kanceláří a agentur. 

„Jsme velmi potěšeni dosavadním zájmem čtenářů i cestovních kanceláří o novou službu a současně přesvědčeni, že spolupráce právě s rádiem Impuls bude faktorem, který atraktivitu naší společné nabídky ještě zvýší,“ uvedl Petr Marek, člen představenstva společnosti Mafra. 

Pro návštěvníky portálu neustále vylepšujeme vyhledávací formulář, připravili jsme také možnost uložit si do schránky OBLÍBENÉ ZÁJEZDY a finišujeme přípravu HLÍDACÍCH PSŮ. Tyto dvě funkcionality budou přístupné pouze zaregistrovaným uživatelům, avšak postačí jen e-mail a heslo. 

Zároveň se nesoustředíme pouze na čtenáře iDNES.cz, jímž je nabídka zájezdů  prostřednictvím poutacích ploch prezentována. Vynakládáme také  nemalé finanční pros­tředky na budování značky i mimo iDNES.cz, např. účast na veletrzích cestovního ruchu, inzercí v celostátních denících (MFD a LN), PPC kampaně v systému Sklik a Adwords. Neustále rovněž optimalizujeme stránky pro dobré umístění v přirozeném hledání přes vyhledávače Seznam.cz a Google.cz. Zrealizovali jsme také velmi úspěšnou soutěž o zájezd pro 2 osoby do Španělska s cestovní kanceláří FIRO-tour, které se zúčastnilo téměř 5 000 lidí.