Hlavní navigace

Nový reklamní systém Seznamu a jak na něj

[Tisková zpráva] Praha 13. července 2006 – Poradenská společnost H1.cz vytvořila seznam rad, jak začít inzerovat v novém reklamním systému vyhledávače Seznam.cz a dále půldenní semináře v Praze a Brně.

Největší český vyhledávač Seznam na svých stránkách nabídl novou možnost propagace. Po vzoru Google AdWords spustil PPC reklamní systém s názvem Sklik (www.sklik.cz).

Poradenská společnost H1.cz pro nové inzerenty připravila přehledný návod, jak začít Sklik používat. Na jediné straně A4 najdete sedm nejužitečnějších doporučení, bez kterých by se začínající inzerenti do Skliku neměli raději pouštět. Důležitý je například výpočet rentabilní ceny, zaměření na „dlouhý ocas“ a strukturování kampaní do menších částí.

Podrobný návod je k dispozici na stránce http://www.h1­.cz/sklik-tipy.

Seminář o Skliku
Pro zájemce o inzerci na Skliku připravila společnost H1.cz půldenní semináře v Praze a Brně. Na nich se účastníci dozvědí podrobnosti o fungování PPC systému Sklik, spolu s radami, jak ještě efektivněji inzerovat. Také budou prezentovány zkušenosti velkých inzerentů.

Na semináři vystoupí přední odborník na PPC reklamu v Česku Marek Prokop ze společnosti H1.cz. Významný inzerent Skliku Jiří Chomát ze společnosti Mall.cz a marketingový poradce Seznamu.

Více o semináři se dozvíte na http://www.h1­.cz/sklik-seminar.