Hlavní navigace

Nový software IBM pomůže firmám zlepšit jejich prezentaci na webu

23. 9. 2010

[Tisková zpráva] Armonk, New York - 16. září 2010: Společnost IBM (NYSE: IBM) představila nový software, který má pomoci firmám výrazně zlepšit způsob, jímž komunikují se svými zákazníky prostřednictvím internetu a mobilních zařízení. Software je vybaven analytickými nástroji, programem pro sociální sítě i obchodními funkcemi, které umožňují firmám vytvářet dynamické a interaktivní internetové prezentace, jež umožní lepší zacílení na zákazníky a zvyšování loajality ke značce.

Objem obchodních transakcí na internetu roste závratným tempem. Osm z deseti zákazníků dnes nakupuje po internetu minimálně dvakrát týdně. Společnost ABI Research odhaduje, že do roku 2015 vzroste objem dat dvacetkrát a objem mobilních transakcí dokonce 40krát. Zpráva dále uvádí, že objem online nákupů uskutečněných prostřednictvím mobilních zařízení poroste trojnásobně každý rok a během stejného časového období dosáhne objemu 119 miliard dolarů.

Společnost IBM si tento trend uvědomuje, proto představila softwarové portfolio IBM Customer Experience Suite, vhodné pro vytvoření dynamické webové prezentace pro spotřebitele. Ta by měla být přehledná, interaktivní a personalizovaná, přičemž ji bude možné spravovat jak prostřednictvím tradiční webové stránky, tak prostřednictvím mobilního zařízení.

Portfolio* obsahuje analytické nástroje, funkce pro sociální sítě, nástroj pro správu webového obsahu, dále pak portál, mashupy a mobilní funkce umožňující organizacím zvyšovat svou schopnost přilákat a udržet si zákazníky, tvořit cílenou reklamu a marketing a zvyšovat celkovou loajalitu zákazníků. Nový software umožňuje firmám vytvářet například vysoce personalizované formy interakce díky analýze a následným přizpůsobením na preference, chování a nákupní zvyklosti uživatelů, ovšem stejně tak se dokáže orientovat podle použitého přístroje, místa, na němž se dotyčný uživatel nachází a též podle pocitů návštěvníků.

Vedle toho IBM Customer Experience Suite umožňuje lépe chápat a ovlivňovat návštěvníky prostřednictvím jedinečné, na míru šité uživatelské zkušenosti, kdy jsou využity blogy, chatovací fóra, videa i mobilní funkce. Podporuje konverzace s uživateli i mezi nimi prostřednictvím online komunit a umožňuje majitelům firem řídit tvorbu a dodávání obsahu, bohaté mediální prezentace, spouštění kampaní nebo realizaci průzkumů mezi zákazníky za použití několika kanálů.

Klienti IBM vytvářejí bohaté webové zážitky
Například v dnešním, čím dál víc propojeném světě, se internetové bankovnictví stalo jakousi normou, což finanční instituce nutí hledat nové nástroje jak nabídnout klientům osobní přístup a udržet si tak konkurenceschop­nost. S použitím blogů, chatovacích fór, video nahrávek, sociálních sítí, bohatého mediálního obsahu i mobilních funkcí může banka či pojišťovna nabídnout podstatně osobnější zkušenost práce s webem, což umožňuje podstatně rychlejší řešení potenciálních problémů a v neposlední řadě to vede k vyšší spokojenosti zákazníků a k růstu jejich loajality.

Společnost Lufthansa například aktuálně provozuje web, který podporuje několik značek: Lufthansa.com, WeFlyHome.com nebo Miles-and-More.com. Webová stránka podporuje důležité servisní funkce, jako je online prodej letenek a odbavení. IT řešení, na němž tato stránka stojí, podporuje přes dvě miliardy impresí, 16 000 odbavení a rezervaci letenky každých deset vteřin. Nyní se Lufthansa ve spolupráci s IBM snaží zlepšit svou přítomnost na webu a v následujících několika letech oslovit více zákazníků.

„Spolupráce s IBM na zlepšení stránky Lufthansa.com zvýšila naši konkurenceschopnost a vedla k výrazné úspoře nákladů. I proto jsme kontrakt se společností IBM obnovili a budeme spolupracovat na zlepšování naší internetové prezentace v horizontu několika dalších let,” podotýká viceprezident společnosti Lufthansa pro řízení informací a prodej Günter Friedrich.

Nový software IBM dokáže zvýšit online prodej
Agentura Forrester ve svém průzkumu zjistila, že v dnešní éře internetu a mobilních zařízení mohou společnosti, které budou efektivně využívat stránek nabízejících špičkový uživatelský komfort, dosáhnout až 400procentního nárůstu při konverzi návštěvníků k prodeji.**

IBM Customer Suite se zaměřuje zejména na potřebu dobře integrovaných webových nástrojů. Klientům, kteří používají stávající portfolio řešení pro správu portálů a webového obsahu, se podařilo dosáhnout výrazných časových i finančních úspor a zároveň zvýšit spokojenost svých klientů v řádu desítek procent.

IBM bude k řešení poskytovat i své konzultační služby, zejména při vyhodnocování, rozvoji a využívání nových webových možností. Poradci IBMi (IBM Interactive) budou spolupracovat s klienty na instalaci Customer Experience Suite tak, aby byla zajištěna lepší diferenciace, vyšší příjmy, produktivita, efektivita a snížení nákladů prostřednictvím optimalizovaného uživatelského zážitku.

Nový balík IBM Software je další částí rozšiřujícího se potfolia řešení navržených za účelem vylepšení přítomnosti na internetu. Schopnosti firem reagovat na potřeby klientů na tomto rostoucím trhu podpoří nedávná akvizice společností Sterling Commerce a Coremetrics, stejně jako zamýšlená akvizice společnosti Unica.

Tento nový balík IBM Software je vyústěním investic IBM do vyspělých mobilních služeb a funkcí pro firmy a spotřebitele po celém světě.

*Kompletní seznam nabídky a modulů Customer Experience Suite najdete na www.ibm.com/sof­tware. Zde najdete i detaily o WebSphere Portal 7 a Lotus Web Content Management 7, které jsou k dispozici již nyní. 

** Best Practices in User Experience (UX) Design, Forrester Research Inc. září 2009. 

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)