Hlavní navigace

Nový způsob cílení internetové reklamy

[Tisková zpráva]

Nový způsob cílení internetové reklamy

Internetové mediazastupitelství M.I.A. je průkopníkem v novém způsobu cílení na uživatele v rámci internetových reklamních kampaní, slibující velice přesný zásah vybraného zákaznického segmentu.

Tato nová přidaná hodnota, kterou M.I.A. v těchto dnech zavádí na trh, spočívá v možnosti zaměřit se prostřednictvím vybraného reklamního sdělení pouze na specifickou skupinu uživatelů internetu dle jejich profesního působení, a to na základě identifikace pomocí domén druhého řádu vázaných na IP adresu uživatele.

V současné době lze tímto způsobem zacílit internetovou reklamní kampaň s vysokou přesností na subjekty spadající do oblastí: vysoké školy (studenti vysokých škol v celé ČR, univerzitní profesoři a odborní asistenti), telekomunikace (zaměstnanci největších telekomunikačních firem v ČR), finance (zaměstnanci bankovních domů, pojišťoven a dalších finančních institucí), zdravotnictví (lékaři a další zdravotnický personál všech velkých nemocnic v ČR), státní správa (zaměstnanci nejvyšších státních institucí zejména ministerstev) a těžký průmysl (zaměstnanci největších podniků hlavně z odvětví výroby zemního plynu, rafinérií, strojírenství, železáren, apod.).

Díky modernímu a flexibilnímu reklamnímu systému od společnosti DoubleClick, který společnost M.I.A. vlastní, lze využít databázi domén druhého řádu rozdělených na základě výše uvedených profesních oblastí. Klient si vybere oblast, na kterou chce zaměřit svou kampaň a administrační systém se postará o to, aby požadované reklamní formáty byly zobrazeny pouze vybrané cílové skupině.

Klienti tak získávají novou možnost, jak efektivně vynaložit své finanční prostředky do internetové reklamy a dosáhnout tak maximálního přínosu z investovaných pe­něz.

M.I.A., a.s., je internetové mediazastupitel­ství, které poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení, vyspělé sítě a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovace a klientský servis se zpětnou vazbou.

M.I.A., a.s. disponuje nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu – software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami.

V roce 2000 se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu, a tvoří svými produkty součást skupiny firem s přidanou hodnotou.