„Zaznamenali jsme zvýšený zájem občanů využívat služby transparentně a v kratším čase,“ řekl Kant Singh, komisař města pověřený vedením projektu. „Při správném využití informačních technologií ukáže náš úřad cestu, jak může e-government pomoci dalším samosprávám ovlivňovat chod celého města a zlepšit služby všem občanům pomocí internetového portálu.“
Městský úřad očekává, že občané ocení především výrazné snížení čekání na vyřízení 215 nových služeb, a to o 25 až 50 procent. Portál spojí výhody nových technologií s reformou administrativy a umožní v jediném okamžiku poskytnout služby několika různých oddělení, přičemž se vyhne opakovanému zadávání dat a nadbytečnému sběru informací od občanů. Portál je navíc dostupný kdykoliv a kdekoliv.
Mezi další služby portálu bude patřit možnost získání rodného listu, úmrtního listu, zdravotních služeb, podnikatelských oprávnění, pronájmy reklamní plochy, služeb pečovatelských domů a mnoho dalších.
„Celosvětově více než 3000 organizací ve veřejné správě těží z softwarových aplikací a integrované platformy SAP,“ řekl Ranjan Das, prezident a CEO, SAP Indie. „Věřím, že tato iniciativa pomůže přeměnit Bombaj v metropoli s prvotřídními službami pro občany jako je tomu například v Paříži nebo ve Vídni.