OBELISK je soubor prostředků pro sledování a řízení callcenter postavených na oblíbené platformě Asterisk amerického výrobce Digium Inc. Vývojem tohoto produktu doplňuje AXEC mezeru v nabídce prostředků pro efektivní komunikaci s klienty v kontaktních centrech.
OBELISK v sobě zahrnuje sledování činnosti callcentra v reálném čase, přehled obsazenosti vstupních linek, agentů callcentra a stav front. Neméně důležitou částí je i klient pro předávání informací agentům spolu s těsnou vazbou na zákaznický CRM systém. OBELISK poskytuje i detailní billing, statistiky, reporty a grafy dle různých kritérií výběru. Pro projekty vyžadující komunikaci směrem ke klientům je k dispozici dialer s různými algoritmy vytáčení čísel.
Podrobnější informace naleznete na internetových stránkách www.axec.cz.
AXEC, s.r.o. – firma s dlouholetými zkušenostmi v oblasti networkingu a souvisejících produktů, v posledních letech se intenzivně věnuje VoIP. K standardním řešením na bázi Digium-Asterisk vyvíjí a implementuje vlastní aplikace.