Hlavní navigace

OBELISK – nový produkt na trhu správy kontaktních center.

[Tisková zpráva] Firma AXEC, s.r.o., poskytovatel řešení v oblasti VoIP komunikace, představila na IP Telephony Workshopu v Praze nový produkt pro správu callcenter s názvem OBELISK.

Sdílet

OBELISK je soubor prostředků pro sledování a řízení callcenter postavených na oblíbené platformě Asterisk amerického výrobce Digium Inc. Vývojem tohoto produktu doplňuje AXEC mezeru v nabídce prostředků pro efektivní komunikaci s klienty v kontaktních centrech.

OBELISK v sobě zahrnuje sledování činnosti callcentra v reálném čase, přehled obsazenosti vstupních linek, agentů callcentra a stav front. Neméně důležitou částí je i klient pro předávání informací agentům spolu s těsnou vazbou na zákaznický CRM systém. OBELISK poskytuje i detailní billing, statistiky, reporty a grafy dle různých kritérií výběru. Pro projekty vyžadující komunikaci směrem ke klientům je k dispozici dialer s různými algoritmy vytáčení čísel.

Podrobnější informace naleznete na internetových stránkách www.axec.cz.

AXEC, s.r.o. – firma s dlouholetými zkušenostmi v oblasti networkingu a souvisejících produktů, v posledních letech se intenzivně věnuje VoIP. K standardním řešením na bázi Digium-Asterisk vyvíjí a implementuje vlastní aplikace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).