Hlavní navigace

Obrovský zájem o tendr SPIRu na pokračování NetMonitoru

[Tisková zpráva]

Obrovský zájem o tendr SPIRu na pokračování NetMonitoru

Praha, 29. 7. 2004 – Do neveřejné soutěže na realizátora nové podoby měření návštěvnosti internetových serverů a sociodemografického profilu návštěvníků se přihlásilo devět firem. Nabídky bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Důvodem vyhlášení tendru je to, že smlouva se současným realizátorem výzkumu NetMonitor vyprší v lednu 2005. Nový výzkum by měl na NetMonitor navázat, a dále ho rozšířit a zkvalitnit.

Do tendru se v řádném termínu přihlásily tyto společnosti:

eMerite, GfK, iAudit International, Internet Billboard, Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius), Millward Brown, Network Media Service, STEM/MARK, United Interactive (ve spolupráci s Factum Invenio)

Počet a renomé přihlášených výzkumných agentur je pro SPIR potvrzením toho, že internet je již plnohodnotným médiem v mediálním mixu. Současně se také potvrzuje pozice SPIRu coby respektované asociace zastupující zájmy celého trhu.

Termín pro předložení nabídek je 17. srpna. Předložené nabídky pak bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada SPIRu v následujícím složení:

Petr Bednář (Ringier ČR), Milan Beneda (Beyond Interactive), Jiří Lahvička (Atlas), Petr Matoušek (MAFRA), Jana Prouzová (ARBOmedia), Vítek Smékal (OMD), Martin Šebesta (NetCentrum), Jiří Vítek (Mindshare), Jan Vobecký (Computer Press)

„Výběrovou komisi jsme složili tak, aby v ní byli zástupci různě velkých a různě zaměřených serverů, mediálních agentur i mediazastupi­telství. Jsou v ní jak odborníci na výzkumy, metodologii a měření, tak uživatelé dat, která má výzkum poskytovat. Výběr by tak měl respektovat zájmy všech subjektů pohybujících se na internetovém reklamním trhu,“ říká k tomu Petr Bednář, předseda Výkonné rady SPIRu. Po dohodě se SVITem Unie vydavatelů jsou ve Výběrové komisi zastoupeni i členové SVITu. „Jsme přesvědčeni o tom, že nový projekt naváže na tradici současného NetMonitoru coby všeobecně uznávaného výzkumu uživatelů internetu, a dojde k dalšímu růstu kvality měření i plánování online reklamních kampaní,“ dodává Petr Bednář.

Pro další informace volejte:

Petr Bednář, předseda VR SPIR
e-mail: bednar@ringier.cz
tel: 225 977 749

Hana Vymětalová, office manager
e-mail: hana.vymetalo­va@spir.cz
tel: 777 151 482