Hlavní navigace

Olympiádu přes platformu NACEVI sledoval rekordní počet diváků

[Tisková zpráva] Na sportovní přenosy a další online pořady se dívalo současně přes 45 000 diváků.

PRAHA (17. února 2010) – Platforma NACEVI (Národní centrum videa), vytvořená společnosti KIT digital Czech za účelem doručování video obsahu pro uživatele v České republice, na Slovensku a dalších zemích, zaznamenala ve večerních hodinách 16. února 2010 další historický úspěch.

Pořady, které byly vysílány v systémech pod hlavičkou NACEVI, sledovalo současně přes 45 000 diváků. Zároveň vygenerovali datový tok přesahující 25 Gb/s. Tato úroveň výrazně překročila dosavadní historické maximum v červnu 2009, kdy se u příležitosti zahájení nového ročníku české fotbalové ligy bavilo u zápasu Sparta – Teplice přes 34 000 fotbalových fanoušků.

„Skvělého aktuálního výsledku jsme dosáhli především díky streamingu přímých přenosů z olympijských her ve Vancouveru, které mohou diváci díky našim technologiím sledovat v té nejvyšší kvalitě. Ta se prakticky neliší od běžné televize. Stejně jako naši sportovci podáváme denně nadprůměrné výkony a věřím, že se do budoucna budeme dále zlepšovat. První možností k dalšímu růstu může být například úvodní olympijský zápas českých hokejistů se Slovenskem,“ komentoval aktuální úspěch platformy Jakub Kabourek, generální ředitel společnosti KIT digital Czech, a. s.

Přímé přenosy a záznamy olympijských klání z kanadského Vancouveru mohou diváci sledovat prostřednictvím šesti speciálních internetových kanálů na webových stránkách České televize www.zoh.cz .

Platforma NACEVI zajišťuje distribuci velkých objemů audiovizuálních dat ve formátech Windows Media, Real Video a Adobe Flash. Lze ji využít nejen pro přenosy kontinuálního vysílání, ale i pro distribuci videa na přání, šíření přenosu z jednorázových událostí nebo pro informování občanů v případě živelných katastrof.

Stručné informace o KIT digital
Společnost KIT digital (NASDAQ: KITD) je předním světovým poskytovatelem řešení pro správu a poskytování video obsahu (video-on-demand) prostřednictvím protokolu IP. KIT VX, komplexní softwarová platforma společnosti, umožňuje firmám získávat, spravovat a distribuovat video obsah na tři obrazovky dnešního světa („3–screen“): počítače, mobilní zařízení a televize IPTV. Využití technologie VX zahrnuje práci s video obsahem od komerčních aplikací až po firemní využití, včetně firemních komunikací, řízení lidských zdrojů, školení, zabezpečení a sledování. Zákaznická základna společnosti KIT digital čítá přes 600 firemních zákazníků ve více než 30 zemích, včetně společností The Associated Press, Best Buy, Bristol-Myers Squibb, Disney-ABC, General Motors, Google, IMG Worldwide, Intel, McDonald’s, News Corp, Telefónica, Ministerstvo obrany USA, Verizon či Vodafone. Společnost KIT digital má své ústředí v Praze a hlavní pobočky v Kolíně nad Rýnem, Dubaji, Londýně, Melbourne, New Yorku, Stockholmu a Torontu. (Více informací naleznete na www.kitd.com.)

Na českém a slovenském trhu je KIT digital hlavním dodavatelem zařízení a systémů pro výrobu a odbavení audiovizuálního vysílání. Tým KIT digital Czech, a. s., má dlouholeté rozsáhlé zkušenosti v oblasti projektování, dodávky a integrace systémů profesionální výroby, digitalizace, zpracování, distribuce a archivace audiovizuálních materiálů v mnoha odvětvích. Systémy navržené a implementované společností KIT digital úspěšně fungují zejména v televizních a rozhlasových stanicích, studiích zaměřených na obrazovou a zvukovou produkci, postprodukci a grafiku, ve veřejných institucích, státní správě, školách a zdravotnictví. Společnost také poskytuje služby streamingu, webcastingu a encodingu. Mezi největší klienty společnosti na českém a slovenském trhu patří Česká televize, TV Nova, Prima TV, zpravodajské televize Z1, TV Markíza, Óčko, Slovenská televízia, Magistrát hl. m Prahy, Český rozhlas, společnost UPP a další.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Na pečení je nejlepší medovicový med

Na pečení je nejlepší medovicový med

Podnikatel.cz: Dárkové poukazy. Vaše byznys výhra

Dárkové poukazy. Vaše byznys výhra

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi