Hlavní navigace

OpenOne pomáhá zpracovat e-maily Skenovacímu centru UNIQA pojišťovny

[Tisková zpráva] Praha, 22. 3. 2011 – Skenovací centrum UNIQA pojišťovny využívá automatického převodu příchozích e-mailů do formátů JPG/TIFF od společnosti OpenOne, která vede řadu úspěšných konzultačních i implementačních projektů vhodných zejména pro Kontaktní centra a Call centra. Jedná se o systém sloužící pro potřeby archivace e-mailů a jejich dalšího zpracování v rámci stávajícího Document management system (DMS).

Před implementací  řešení OneSolution byla e-mailová komunikace UNIQA pojišťovny zpracovávána pouze poloautomaticky, což bylo časově náročnější. Zavedení automatického systému od OpenOne zefektivnilo zpracování e-mailové komunikace a snížilo chybovost při jejím zpracování. Došlo ke značné redukci zatížení pracovníků Skenovacího centra. Ušetřené lidské zdroje mohly být efektivněji využity v rámci jiných procesů. 

Řešení společnosti OpenOne zajišťuje převod obsahu příchozí e-mailové zprávy včetně všech příloh do formátu JPG/TIFF i automatickou kategorizaci a identifikaci formulářů přiložených k e-mailovým zprávám. Dochází k „přečtení“ obsahu e-mailu, vyhledání klíčových identifikačních údajů zákazníka (jako například číslo smlouvy apod.) a následnému předání strukturovaných metadat společně s vytvořenými „obrázky“ do DMS. 

Vedoucí oddělení  Skenovacího centra UNIQA pojišťovny, pan Branislav Gašpar, upozorňuje na přínos z oblasti úspory nákladů slovy:Naší neustálou snahou je hledat rezervy, kde by bylo možné nalézt úsporu. Ušetření kapacit a zefektivnění zpracování vede celkově k přibližně 30% redukci nákladů při zpracování e-mailové korespondence.  Příslibem je i potenciál celého řešení pro další rozvoj a širší využití. Určitě využijeme další přesnější rozdělování a klasifikaci dokumentů podle našich současných i budoucích potřeb.“ Závěrem ještě dodává: „Rád bych poděkoval celému týmu na straně OpenOne a.s. za kvalitní práci, přesnou analýzu našich požadavků, široký technologický záběr a rozhled. Také za rychlou reakci na změny zadání a infrastruktury během realizace projektu, za perfektní projektové vedení a komunikaci.