Hlavní navigace

OpenOne spolupracuje na rozvoji call centra UNIQA pojišťovny

[Tisková zpráva] Praha, 10. 6. 2010 – Společnost OpenOne, dodavatel softwarových řešení a poskytovatel konzultačních služeb pro kontaktní a call centra, se stala odborným partnerem UNIQA pojišťovny při přípravě strategie rozvoje jejího klientského centra.

Pro UNIQA pojišťovnu jako dynamicky rostoucí společnost je kontaktní centrum klíčovým komunikačním i obchodním kanálem. Vzhledem k zájmu o zachování vysoké kvality poskytovaných služeb, vstřícného proklientského chování a požadavku na rozšíření o podporu prodeje vybraných produktů pojišťovny rozhodlo vedení UNIQA o jeho dalším rozvoji. Při výběru vhodného externího partnera požadovalo studii optimální varianty rozsahu podpory klientům i poradcům pojišťovny a specifikaci tomu odpovídající technologie a finančních zdrojů.

Vzhledem k předchozí spolupráci a pozitivním zkušenostem byl pro spolupráci na vytvoření strategie rozvoje kontaktního centra UNIQA vybrán konzultační tým společnosti OpenOne.

Management UNIQA pojišťovny získal na výstupu projektu konkrétní návrhy a doporučení na využití kontaktního centra k podpoře business procesů pojišťovny, konkrétní kapacitní model lidských zdrojů, specifikaci potřebných doplnění technologických celků a stanovení předpokládaných nákladů i konkrétní vyčíslení očekávaných obchodních přínosů.

„Zadání bylo jasné: v požadovaném čase zpracovat a vyhodnotit všechny potřebné informace nutné k vytvoření strategie rozvoje našeho kontaktního centra a dát je do souvislostí tak, aby na výstupu byl koncepční návrh pokrývajících problematiku jeho rozvoje a řízení,“ říká Ing. Zbyněk Veselý, místopředseda představenstva UNIQA pojišťovny a dodává: „Vsadili jsme na společnost OpenOne a naše očekávání byla splněna. Konzultační tým připravil strategii v souladu s našimi zájmy a plány. Neopominutelná je i řada informací a doporučení vyplývajících ze zkušeností expertů. Na základě dodaných podkladů jsme mohli rychle a přitom se znalostmi všech rizik a kontextů rozhodnout o optimální variantě rozvoje našeho kontaktního centra v zájmu všestranné péče o naše klienty.“

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Kanál TA3 HD zahájil vysílání

Kanál TA3 HD zahájil vysílání

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

DigiZone.cz: Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný