Hlavní navigace

Opratě obchodu a marketingu OpenOne nově drží Martin Kočí

[Tisková zpráva] Praha, 4.1.2011 – Společnost OpenOne, dodavatel softwarových řešení a poskytovatel konzultačních služeb pro call centra a kontaktní centra, posílila svůj manažerský tým o Martina Kočího (40). Ve funkci Obchodního a marketingového ředitele bude Martin Kočí zodpovědný za řízení obchodního týmu a rozvoj obchodních a marketingových aktivit ve strategických oblastech, včetně rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky společnosti.

Do OpenOne přichází Martin Kočí ze společnosti Dimension Data, kde zastával funkci obchodního ředitel a člena představenstva. V průběhu svého profesního života působil na manažerských obchodních pozicích také ve společnostech Unreal Technology a Expert & Partner engineering.

Martin Kočí pochází z Prahy, v rámci studií prošel mnoha vzdělávacími programy včetně programu MBA action learning. Je ženatý, má dvě děti (10 a 16 let) a ve volném čase se věnuje golfu a cestování. 
  

Pro více informací kon­taktujete:

O společnosti OpenOne

Společnost působí  na trhu od roku 2001 a v současnosti je plně stabilizovanou firmou s řadou úspěšných konzultačních i implementačních projektů. Společnost OpenOne se zaměřuje na konzultační a poradenskou činnost v oblasti optimalizace procesů zákaznické obsluhy a na implementace aplikačních řešení podporujích procesy hromadné obsluhy klientů a zákazníků (typicky Komunikační, Kontaktní a Call centra).

Mezi nejvýznamnější zákazníky OpenOne patří Česká po­jišťovna, Telefónica O2 Czech republic, společnost RWE Energy, společnost E.ON Česká republika, Raiffeisenbank, společnost Provident Financial, skupina ČEZ, Česká pojišťovna UniCredit Bank Czech republic, Generali Pojišťovna, T-Systems, Pražská energetika, Uniqa pojišťovna, Amcico AIG Life a společnost ESSOX.