Hlavní navigace

Oracle oznamuje produkt Siebel CRM 8.1.1

[Tisková zpráva] Nejnovější verze vydaná v rámci programu Oracle Applications Unlimited nabízí zákaznické samoobslužné služby přizpůsobené průmyslovým odvětvím, funkce pro věrnostní programy a podporu otevřených standardů.

Společnost Oracle oznámila novou verzi řešení Oracle Siebel CRM 8.1.1, která poskytuje oborově specifická řešení pro samoobslužné funkce a robustní správu věrnostních programů a díky využití otevřených standardů umožňuje dosáhnout finanční úspory.

V druhé zásadní verzi řešení Siebel CRM za poslední dva roky v rámci programu Applications Unlimited doplnil Oracle součást Siebel Self-Service o J2EE aplikace Siebel eSupport a Siebel eCommerce. Nové aplikace postavené na platformě Oracle Fusion Middleware rozšiřují možnosti využití řešení Siebel CRM o webový kanál s komfortním uživatelským prostředím a výhodnými náklady na vlastnictví.

Siebel CRM 8.1.1 nyní poskytuje oborově specifické samoobslužné funkce pro komunikace a veřejný sektor, širší využití vícekanálových aplikací jako Siebel Chat a hlubší, komplexnější vyhledávací funkce.

Nové funkce aplikace Siebel Loyalty ve verzi 8.1.1 podporují celý životní cyklus zákaznického věrnostního programu. Zahrnují přihlašování a správu členství, načítání a vyplácení věrnostních bodů, členské služby, správu partnerů a správu obchodních akcí.

Nové funkce aplikace Siebel Marketing ve verzi 8.1.1 poskytují všem členům marketingové organizace praktické informace, na jejichž základě mohou jednat. Automatizují různé marketingové procesy od strategie a plánování přes vícekanálovou odezvu až po správu obchodních příležitostí. Siebel Sales 8.1.1 nabízí zdokonalené uživatelské rozhraní pro intuitivnější a jednodušší práci.

Byly rozšířeny funkce pro vytváření obchodních předpovědí, aby měly obchodní týmy flexibilitu spravovat a sdílet mezi sebou předpovědi a provádět ad hoc úpravy na podporu dosažení plánovaných kvót. Siebel CRM 8.1.1 obsahuje novou funkci registrace obchodních případů, jež poskytuje lepší přehled o zakázkách obchodních partnerů a v důsledku umožňuje dosáhnout větší efektivity partnerského kanálu.

„Jsem přesvědčen, že zákazníci budou z verze Siebel CRM 8.1.1 nadšeni, protože pomůže organizacím vypořádat se s náročnými problémy a zároveň snížit náklady na spolupráci s věrnými zákazníky,“ řekl Anthony Lye, senior viceprezident společnosti Oracle pro řešení CRM. „Znovu se nám podařilo nově definovat význam řešení CRM, rozšířit je o podporu vícekanálového prodeje a služeb a zároveň poskytnout úplné a výkonné řešení věrnostních programů. Tím, že jsme postavili naše nejnovější aplikace pro webový kanál na platformě Oracle Fusion Middleware, jsme umožnili zákazníkům snáz a ekonomicky výhodněji nasadit aplikace Siebel CRM vedle jiných aplikací.

„Společnosti nyní více než kdy jindy potřebují dosáhnout ekonomické efektivity úsilí v oblasti řízení vztahů se zákazníky a zároveň zkvalitňovat zkušenost svých zákazníků,“ řekla Rebecca Wetteman, viceprezidentka firmy Nucleus Research. „Řešení CRM, která přispívají k lepšímu přehledu o komunikaci se zákazníky napříč celou organizací, přinášejí jak finanční úsporu, tak benefity ve formě větší věrnosti a ziskovosti zákazníků.“