Hlavní navigace

Oracle uvádí na český trh novou verzi Siebel CRM

[Tisková zpráva] ČESKÁ REPUBLIKA, Praha, 15. května 2007 - Společnost Oracle dnes uvedla na trh informační systém Oracle Siebel CRM Release 8. Nové řešení Siebel umožňuje firmám velmi snadný přechod na zákaznicky orientovaný provoz nabízející komplexní přehled a informace o zákaznících v reálném čase.

Díky okamžitým a aktuálním informacím mohou firmy lépe reagovat například na nečekané situace, či se snadno přizpůsobit posledním tržním trendům. Siebel CRM 8 byl uveden na celosvětový trh v rámci iniciativy společnosti Oracle s názvem „Applications Unlimited.“ Největšími výhodami Siebel 8 jsou snadnost nasazení, pružnost, otevřenost pro integraci s dalšími řešeními a jednoduchá uzpůsobitelnost požadavkům zákazníků.

Jednoduché použití a otevřené standardy
Díky certifikaci pro Oracle Fusion Middleware nabízí Siebel 8 plnou podporu servisně orientované architektury a předpřipravených řešení postavených jako webové aplikace. To usnadňuje integraci řešení s dalšími aplikacemi a službami a urychluje zavádění webových aplikací. Siebel 8 navíc podporuje i řadu dalších platforem, jako jsou například IBM WebSphere, BEA Weblogic, SQL Server 2005 a IBM DB2, což maximalizuje využití stávajících investic do IT.

V souladu se strategií společnosti Oracle podporovat prostředí Linux nabízí u verze 8 Siebel vůbec poprvé v historii podporu tohoto operačního systému, který je díky své nízké ceně stále využívanější alternativou konkurenčním výrobkům.

Nové funkce pro specifická odvětví
Siebel 8 nabízí široké spektrum vylepšení klíčových komponent, které tak snáze vyhoví nasazení ve specifických odvětvích. Například Siebel Universal Customer Master nabízí novou obchodní logiku, která umožňuje flexibilnější správu citlivých dat. Siebel 8 nabízí komplexní řešení pro veřejnou správu a samosprávu, odvětví komunikací, služeb, zdravotnictví, finančnictví, pojišťovnictví, výrobu, potravinářství a automobilismus.