Hlavní navigace

Otevřete oči… Atlas nastupuje

[Tisková zpráva] (Praha, 3. září 2007) Nová strategie Atlas+ má dnešním dnem reálnou podobu. „Postav dům, zasaď strom, zploď syna a dej o tom vědět,“ tak by se daly stručně charakterizovat nové služby, které Atlas představuje. Nová tvář Atlasu chce živými, interaktivními a aktuálními informacemi oslovit uživatele nad 25 let, kterým končí období večírků, stávají se z nich mámy a tátové a na internetu hledají kvalitní a ucelený servis korespondující s jejich novým životním stylem. Inovovaná domovská stránka, aktuální a přehledné zpravodajství podporované vlastní redakcí, trendy web o bydlení a internetový magazín pro zvídavé děti i rodiče, to jsou trumfy, na které Atlas sází.

„Dnešek je pro Atlas významný v tom, že se vydává svou vlastní cestou. Stal se portálem s jasnou vizí a cílem přinášet svým uživatelům přesně ty služby, které od internetu očekávají,“ říká Pavel Doležal, generální ředitel společnosti Atlas. Na dnešní den se Atlas pečlivě připravoval od dubna letošního roku, kdy vznikl plán nové celkové strategie Atlas+. Součástí nové vize bylo jasné definování konkrétní tváře Atlasu a cílových skupin, které chce oslovit. Atlas zaměřil svou pozornost na mladé rodiny a uživatele ve věku nad 25 let. Služba ICQ se pak koncentruje na mladší uživatele internetu i života.

“Pro mne osobně je dnešní den mimo jiné také dovršením transformace Atlasu. Loňský rok byl ve znamení změny zejména uvnitř Atlasu, změn stylu řízení, myšlení, organizace práce, nastartování nových prodejních kanálů, nových partnerství a projektů. Letošní rok jsme věnovali nové strategii a vizi, přípravě na její uvedení do života, změně firemní kultury a boření zavedených mýtů. A jsou tu první výsledky. 30% nárůst uživatelů už zaznamenala odvážná a hodně diskutovaná změna vyhledávací technologie, kterou jsme získali od Seznamu,“ říká David Duroň, který Atlas vedl v období změn a dnešním dnem předává pomyslné žezlo generálního ředitele do rukou Pavla Doležala. Sám od poloviny září nastupuje do společnosti Vodafone.

Do balíčku nových služeb Atlasu patří originální domovská stránka s možností poskládat si modré boxy i obsah podle svých představ. Zásadní proměnou prošly také zprávy Atlasu, které získaly novou, přehlednější a ucelenější podobu na vlastní adrese aZpravy.cz. Inovaci předcházelo výběrové řízení na dodavatele zpravodajství, ve kterém zvítězila společnost Vltava – Labe – Press. Pro čtenáře je mimo jiné připraven čerstvý informační servis. Za kvalitu nového zpravodajství ručí také historicky první zprávařská redakce Atlasu, která připravuje původní články, rozhovory, komentáře a analýzy. Významnou roli bude v budoucnu hrát i streamované zpravodajství.

Druhý inovovaný on-line magazín Útulně.cz si bere na mušku širokou oblast bydlení a životního stylu. Útulně.cz je praktickým rádcem, zdrojem inspirace i zajímavým čtením pro volné chvilky. Atlas novou sekci o bydlení účelně propojuje s katalogem firem, poradnami, realitním serverem nebo službou aMapy.cz.

A pro čerstvé i zasloužilé rodiče má Atlas také novinku, server Špunt.cz, který jim pomůže porozumět dětskému světu. Najdou tu užitečné informace mapující vývoj dětí od batolete po školáka, poradny a další zajímavosti. Pro děti je k dispozici také linka důvěry, kterou Atlas připravuje spolu s Dětským krizovým centrem.

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte