Hlavní navigace

OUTDOORNET je v měření NetMonitor

[Tisková zpráva] Návštěvnost sítě internetových titulů Outdoornet (http://www.outdoornet.cz) od 1. listopadu 2009 ověřuje NetMonitor. „Rozhodli jsme se posunout na vyšší úroveň služby inzerentům a poskytnout jim ještě podrobnější data o návštěvnosti než dříve,“ uvedl Ondřej Turek, ředitel společnosti Media House, která síť provozuje. Pod značku Outdoornet patří 15 internetových titulů, které se věnují sportování a rekreaci v přírodě a aktivnímu cestování: Equichannel.cz, Freeride.cz, Horydoly.cz, HoryInfo.cz, Lezec.cz, Lyzuj.cz, Mountainbike.cz, MTBS.cz, OutdoorForum.cz, Raft.cz, Reky.cz, Skinet.cz, Tatry.cz, Treking.cz a Turistika.cz.

Obchodní zastoupení sítě internetových a tiskových titulů Outdoornet provozuje společnost Media House, která je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). „Outdoornet je nyní s 650 tisíci čtenáři na internetu a 42 tisíci čtenáři tiskových titulů nejsilnější značka mezi tituly zaměřenými na outdoor a cestování,“ řekl Ondřej Turek. „Kromě celé sítě Outdoornet Premium s garantovaným počtem zobrazením 800 tisíc impresí za týden nabízíme i oborové inzertní balíčky, jako je zimní Outdoornet SNOW, turistický a cestovatelský Outdoornet TREK, cyklistický Outdoornet BIKE, vodácký Outdoornet BOAT a horolezecký Outdoornet CLIMB.“