Hlavní navigace

Outdoornet posílil o server Turistika.cz, stal se lídrem oboru

[Tisková zpráva] Server Turistika.cz (http://www.turistika.cz) se stal dalším členem sítě Outdoornet (http://www.outdoornet.cz) zastupující internetová média zaměřená na sport a rekreaci v přírodě. Síť Outdoornet nyní inzerentům nabízí 550 tisíc zobrazení reklamních bannerů za týden, což je největší garantovaný reklamní zásah v oboru. Cestování iDNES zaručuje 400 tisíc impresí, rubrika cestování na Novinky.cz 150 tisíc impresí a Cestovani Centrum.cz 45 tisíc impresí za týden. Čtenost sítě Outdoornet zároveň se vstupem portálu Turistika.cz stoupla na 420 tisíc reálných uživatelů měsíčně.

Kvalitní cílová skupina pro velké i malé hráče
Spojení se serverem Turistika.cz následuje krátce po vstupu dalšího turistického portálu Treking.cz a po podzimním připojení titulů HoryInfo.cz a OutdoorForum.cz. „Systematicky konsolidujeme tituly v našem oboru a snažíme se inzerentům zajistit co největší zásah čtenářů a jednoduché plánování a správu reklamních kampaní,“ uvedl obchodní ředitel sítě Outdoornet Ondřej Turek. „Jsme nyní lídrem trhu a díky tomu můžeme poskytovat řešení i pro velké reklamní hráče. Specializovaným středním a drobným inzerentům zase vycházíme vstříc oborovými balíčky jako jsou cyklistický Bike, turistický Trek, vodácký Boat a horolezecký Climb.“

Dvanáct titulů sítě Outdoornet
Internetová síť Outdoornet působí na trhu již čtvrtým rokem a jejími členy se postupně stalo dvanáct internetových titulů: Horydoly.cz, HoryInfo.cz, Lezec.cz, Lyzuj.cz, Mountainbike.cz, MTBS.cz, OutdoorForum.cz, Raft.cz, Reky.cz, Tatry.cz, Treking.cz a Turistika.cz. Obchodní zastoupení, které zastupuje i časopisy Horydoly a Treking, poskytuje služby jak mediálním agenturám, tak přímým klientům.

Wohnout od T-Music jede právě teď
Mezi nejvýznamnější inzerenty v roce 2008 patřily sportovní značky Nike ACG, Gore-Tex, Leki, Schöffel, Asolo, Ferrino, automobilky Volkswagen, Peugeot a KIA, obchody Bartsport a Cykloexpert ze skupiny Internet Mall a turistické centrály Rakouska a Francie. Letošní reklamní sezónu začala posílená síť Outdoornet kampaněmi Pojišťovny ČSOB na cestovní pojištění do hor, automobilky BMW na vozy s pohonem xDrive a portálu T-Music na nové album skupiny Wohnout.