Hlavní navigace

PEVNÁ LINKA UMÍ DOBÍJET MOBILNÍ TELEFONY

[Tisková zpráva] Dobíjet si mobil prostřednictvím pevné linky mohou nyní zákazníci ČESKÉHO TELECOMU a Eurotelu. Výjimečnou službu, která uživatelům předplacených karet Eurotel Go umožňuje navyšovat kredit s využitím měsíčního vyúčtování za pevnou linku, spouští obě firmy od 3. dubna 2006. V dubnu a květnu bude bude každá dobitá částka jako bonus navýšena o 10 %.

„Nová služba představuje další ze synergických efektů spolupráce ČESKÉHO TELECOMU a Eurotelu. Kromě pohodlí přináší uživatelům předplacených Go karet také výhodu odložené platby za mobilní telefon. Své výdaje za volání mohou takto navíc přehledněji sledovat prostřednictvím jediného telefonního účtu,“ uvedl Michal Žilka, výkonný ředitel pro služby obsahu a Business Development ČESKÉHO TELECOMU.

Využívání nové služby je snadné. Dostupná je 24 hodin denně, 365 dní v roce. Kredit je možné navyšovat pomocí samoobslužné telefonní linky na čísle 800 123 456. Připravuje se také dobíjení pomocí SMS a internetu. Zákazník nepotřebuje finanční hotovost, za navýšení kreditu platí až na základě měsíčního vyúčtování. Aktivace služby a její provoz je jsou zdarma.

Službu lze aktivovat na bezplatné lince 800 123 456, zákazník potřebuje znát pouze referenční číslo stanice, ze které volá.. To nalezne na každém vyúčtování za telekomunikační služby. Následné využívání služby dobíjení Go kreditu je chráněno PIN kódem, který si zvolí také v průběhu aktivace.

Pak již stačí jen kdykoliv zavolat na 800 123 456, kde po zadání PIN, dobíjené částky a telefonního čísla mobilního telefonu dojde k navýšení kreditu. Měsíčně lze dobít jednomu či více telefonním číslům kredit v hodnotě až 1 500 Kč, minimální částkou je 200 Kč.