Hlavní navigace

Počet prodaných pneumatik na internetu je stále vyšší

[Tisková zpráva] Internetový obchod KASA.cz, druhé největší internetové centrum, zaznamenala v letošním roce zvýšený zájem o prodej pneumatik, a sice o 90 procent oproti stejnému období v roce 2007.

Tradičně roste zájem o zimní pneumatiky s prvním sněhem, většinou v průběhu listopadu. Letos se ale řidiči připravují na zimu dříve. Již od poloviny září 2008 postupně roste prodej zimních pneumatik na stránkách internetového obchodního centra KASA.cz. V porovnání s rokem 2007 došlo letos ke zvýšení prodeje pneumatik o 90 procent.

KASA.cz nově zaregistrovala na svých stránkách zvýšený zájem zákazníků o pneumatiky pro off-roadová vozidla. Tento zájem je opravdu enormní a je množné ho počítat ve stovkách procent. „Téměř všechny automobilové značky mají již ve své nabídce off-road a SUV typy vozů, a zaznamenávají s nimi u zákazníků velký úspěch. Proto se i zájem o pneumatiky pro tyto vozidla výrazně zvýšil“, říká produktový manažer auto-moto sekce KASA.cz, Petr Hroch.

Standardně patří mezi nejprodávanější značky Barum, přičemž nejžádanější je rozměr pneumatik pro vůz Škoda Fabia a pro Škoda Octavia. Na druhém místě si zákazníci nejčastěji objednávají pneumatiky značky GoodYear, třetí jsou pak Dunlop. V rámci značkek GoodYear a Dunlop jdou nejlépe na odbyt pneumatiky, které se staly vítězi testu ADAC (německý nezávislý autoklub).